Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kayah poprowadzi autorską audycję w Meloradiu

Kayah na koncercie w Szczecinie (fot. screen z YouTube)

Kayah poprowadzi autorską audycję w Meloradiu (Eurozet) – dowiedział się ”Presserwis”.

Kayah poprowadzi autorską audycję w Meloradiu (Eurozet) – dowiedział się ”Presserwis”.

Muzyczny program popularnej wokalistki ma zadebiutować w ramówce rozgłośni w najbliższych tygodniach. - Nie potwierdzam ani nie zaprzeczam - stwierdza redaktor naczelny Meloradia Kamil Dąbrowa.
Kayah w przeszłości prowadziła teleturniej ”To było grane” w TVN i była jednym z trenerów pierwszej edycji programu ”Voice of Poland” w TVP 2.
Audycje prowadzone przez muzyków nadają m.in. RMF FM (swój program prowadzą Ewa Farna i Marek Piekarczyk) i radiowa Trójka (Gabriela Kulka i Monika Brodka). Z kolei w czwartek w ramówce Chillizet (Eurozet) zadebiutował program Kuby Badacha ”Dźwięki nieoczywiste”.
Meloradio, sieć licząca 19 stacji, w poniedziałek 4 lipca br. zastąpiło Radio Zet Gold. Rozgłośnia kieruje program do słuchaczy w wieku 30-50 lat. Meloradio przyjęło profil muzyczny określany jako easy listening. Gra muzykę od lat 60. XX wieku do współczesnych utworów, nagrywanych po 2010 roku.

(KOZ, 16.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: wszystkie grupy radiowe zwiększyły w sierpniu wpływy z reklam

(fot. pixabay.com)

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni monitorowanych przez Kantar Media urosły o 13,7 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe przychody z reklam miała Grupa RMF, która uzyskała 188,1 mln zł, tj. o 19 proc. więcej, niż przed rokiem. Wpływy reklamowe Eurozetu wzrosły o 10,3 proc. (do 109,5 mln zł), Grupy Radiowej Agory o 24,4 proc. (do 81,6 mln zł), Grupy Radiowej Time o 1,5 proc. (do 77,5 mln zł), a Polskiego Radia o 13,1 proc. (do 62,1 mln zł).

W sierpniu br. najwięcej na reklamę w radiu przeznaczył Aflofarm, który wydał 102,4 mln zł, tj. o 12,6 proc. więcej, niż rok wcześniej. Wśród największych reklamodawców w tym medium były również: Terg, który przeznaczył 28,9 mln zł (wzrost o 13,9 proc.) i Lidl – 20,6 mln zł (spadek o 32,6 proc.).


(KOZ, 19.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo