Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał telewizyjny byłego wiceprezesa UPC trafił do oferty tego operatora

(fot. pixabay.com)

Golf Channel Polska poszerzył zasięg o UPC Polska, największą sieć kablową pod względem liczby abonentów.

Kanał dostępny będzie w pakiecie Max, ale przez pierwsze dwa miesiące, w ramach promocji, również w niższym pakiecie - Select.

Współzałożycielem Golf Channel Polska jest Marek Sowa, w przeszłości m.in. wiceprezes UPC Polska.

Spośród największych sieci kablowych Golf Channel Polska wcześniej udostępniły Multimedia Polska i Vectra. Od startu w marcu br. kanał oferowany jest też przez Cyfrowy Polsat.

(KOZ, 15.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czabański: prawdopodobnie w listopadzie pierwsze spotkanie rad programowych mediów publicznych

(fot. za pexels.com)

Pierwsze spotkanie rad programowych mediów publicznych odbędzie się prawdopodobnie w listopadzie – poinformował PAP przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Podczas spotkania – dodał - miałyby one przedstawić swoją wizję misji publicznej w mediach.

W czwartek po południu odbyło się posiedzenie Rady Mediów Narodowych. Po jego zakończeniu Czabański poinformował PAP, że najważniejszą kwestią w sensie merytorycznym jaką się zajmowano była "koncepcja spotkań rad programowych mediów publicznych".

"Wstępnie planujemy, by takie spotkania odbywały się dwa razy do roku lub przynajmniej raz na rok. Pierwsze takie spotkanie odbędzie się na jesieni tego roku, prawdopodobnie w listopadzie" - powiedział.

Zaznaczył jednocześnie, że Rada nie zdecydowała jeszcze jaka będzie forma i przebieg tego spotkania. "Decyzje formalne będziemy podejmować na następnym posiedzeniu Rady za dwa tygodnie. Wśród członków RMN jest jednak w zasadzie zgoda, by takie spotkania rad się odbywały" - mówił.

Czabański poinformował też, że tematem pierwszego z planowanych spotkań będzie to, jak "rady programowe widzą misję (publiczną - PAP), jej wykonywane przez media publiczne oraz jakie widzą przeszkody w wykonywaniu tej misji".

Dopytywany skąd pomysł, aby takie spotkania organizować, szef RMN powiedział, że nie wynika to z tego, "że coś się źle dzieje". "Zarówno moim zdaniem jak i zdaniem pozostałych członków RMN, rady programowe są niedowartościowane w mediach publicznych. Często zarządy traktują je jako niepotrzebne ciało wynikające z ustawy; znoszą je jak zło konieczne" – mówił. "My chcemy dowartościować te rady, ich opinia na temat wykonywania misji publicznej jest opinią bardzo wiarygodną. Chcemy też wzmocnić poprzez te spotkania rolę rad programowych" – dodał.

(PAP, 15.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo