Kanał Wardega SA w sierpniu minimalnie zwiększył liczbę subskrybentów
W sierpniu br. w kategorii Prasa najwięcej subskrybentów na YouTube miał "Przegląd Sportowy", który odnotował wzrost o 8 proc. w porównaniu z lipcem br. - wynika z raportu "YouTube Trends Polska" firmy Sotrender.
W sierpniu br. najpopularniejszy kanał na polskojęzycznym YouTube miał Sylwester Wardęga (Wardega SA) - 3,5 mln subskrypcji. Kanał osiągnął niewielki wzrost w stosunku do lipca br. - 0,1 proc. Dla porównania kanał Blowek, który zajmuje drugą pozycję, miał 3,1 mln subskrypcji i 1 proc. wzrostu. Na trzecim miejscu znalazł się AbstrachujeTV – 2,8 mln, ze wzrostem 1 proc.
Wśród mediów tradycyjnych, a także w kategorii Stacje tv w pierwszej trójce znalazły się kanały: telewizji TVN – z 565,96 tys. subskrybentów (wzrost o 4 proc.), Disney Channel Polska – 333,28 tys. (2 proc.) i Disney Junior Polska – 313,18 tys. (wzrost o 3 proc.).
W kategorii Prasa najwięcej subskrybentów miał "Przegląd Sportowy" – 111,23 tys. (wzrost o 8 proc.). Za nim znalazły się kanały "Ale Historia" – 59,08 tys. (wzrost o 0,1 proc.) i "Idź pod Prąd" – 47,92 tys. (wzrost o 2 proc.).
W kategorii mediów internetowych najpopularniejsze było wideo "Young multi – plecak". Film został opublikowany 25 sierpnia br. na kanale Multi i tylko w sierpniu br. miał 3 mln odsłon, 15,43 tys. komentarzy i 112,71 tys. polubień. Na drugim miejscu znalazło się wideo "Parodia horroru" (kanał: AbstrachujeTV) – 2,3 mln odsłon. Na trzecim miejscu był "Kissing challenge" (kanał SexMasterka) – 2,1 mln odsłon.
(JOK, 14.09.2017)