Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Wardega SA w sierpniu minimalnie zwiększył liczbę subskrybentów

W sierpniu br. w kategorii Prasa najwięcej subskrybentów na YouTube miał "Przegląd Sportowy", który odnotował wzrost o 8 proc. w porównaniu z lipcem br. - wynika z raportu "YouTube Trends Polska" firmy Sotrender.

W sierpniu br. najpopularniejszy kanał na polskojęzycznym YouTube miał Sylwester Wardęga (Wardega SA) - 3,5 mln subskrypcji. Kanał osiągnął niewielki wzrost w stosunku do lipca br. - 0,1 proc. Dla porównania kanał Blowek, który zajmuje drugą pozycję, miał 3,1 mln subskrypcji i 1 proc. wzrostu. Na trzecim miejscu znalazł się AbstrachujeTV – 2,8 mln, ze wzrostem 1 proc.

Wśród mediów tradycyjnych, a także w kategorii Stacje tv w pierwszej trójce znalazły się kanały: telewizji TVN – z 565,96 tys. subskrybentów (wzrost o 4 proc.), Disney Channel Polska – 333,28 tys. (2 proc.) i Disney Junior Polska – 313,18 tys. (wzrost o 3 proc.).
W kategorii Prasa najwięcej subskrybentów miał "Przegląd Sportowy" – 111,23 tys. (wzrost o 8 proc.).  Za nim znalazły się kanały "Ale Historia" – 59,08 tys. (wzrost o 0,1 proc.) i "Idź pod Prąd" – 47,92 tys. (wzrost o 2 proc.).

W kategorii mediów internetowych najpopularniejsze było wideo "Young multi – plecak". Film został opublikowany 25 sierpnia br. na kanale Multi i tylko w sierpniu br. miał 3 mln odsłon, 15,43 tys. komentarzy i 112,71 tys. polubień. Na drugim miejscu znalazło się wideo "Parodia horroru" (kanał: AbstrachujeTV) – 2,3 mln odsłon. Na trzecim miejscu był "Kissing challenge" (kanał SexMasterka) – 2,1 mln odsłon.

(JOK, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,2 mln euro kary dla Facebooka za naruszenie zasad zbierania i przechowywania danych

(fot. pixabay.com)

Hiszpańska organizacja zajmująca się ochroną danych osobowych Agencia Española de Protección de Datos nałożyła na Facebook karę 1,2 mln euro za naruszenia dotyczące gromadzenia prywatnych danych hiszpańskich użytkowników serwisu – podaje Thenextweb.com.

Urzędnicy z hiszpańskiej agencji zwrócili uwagę, że Facebook nie informuje użytkowników o zbieraniu danych takich jak płeć, przekonania religijne i poglądy. Serwis nie wyjaśnia, w jaki sposób dane te są gromadzone. Ujawniono też przypadki przechowywania informacji użytkowników, którzy ponad rok wcześniej zamknęli swoje konta.

Facebook zapowiedział, że odwoła się od decyzji hiszpańskiej agencji i zapewnił, że „poważnie traktuje prywatność użytkowników, a każda osoba używająca platformy sama decyduje, które dane chce ujawnić na swoim profilu”.


(AM, 15.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo