Wawel miał w sierpniu 2,4 mln wyświetleń na YouTube
W samym sierpniu br. Wawel miał ponad 2,369 mln wyświetleń na YouTube (screen YouTube)
W sierpniu br. Wawel był najwięcej razy wyświetlanym kanałem na YouTube wśród kanałów zaliczanych przez Muse (firma specjalizująca się w analizie ruchu na YouTube) do kategorii Słodycze.
W samym sierpniu br. Wawel miał ponad 2,369 mln wyświetleń na YouTube. W tym czasie marka umieściła jeden materiał wideo (kanał ten obecnie subskrybuje 847 tys. osób). Drugi w zestawieniu był kanał Kinder Niespodzianka – 2,184 mln wyświetleń, a trzeci Kit Kat Polska – 717 tys.
W pierwszej dziesiątce najczęściej wyświetlanych kanałów były też: Prince Polo (429,5 tys.), Milka Polska (394 tys.), Oreo Polska (268 tys.), Nutella Polska (85 tys.), E. Wedel (32 tys.), Skittles Polska (18 tys.), Lion Polska (6 tys.). Poza Wawelem tylko Kit Kat Polska umieścił w sierpniu dwa filmy na YouTube, pozostali nie opublikowali nic.
Najwięcej subskrypcji przybyło w sierpniu kanałowi Kinder Niespodzianka – 2 026 (kanał ten subskrybuje łącznie 65 tys. osób).
(IKO, 14.09.2017)