Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wawel miał w sierpniu 2,4 mln wyświetleń na YouTube

W samym sierpniu br. Wawel miał ponad 2,369 mln wyświetleń na YouTube (screen YouTube)

W sierpniu br. Wawel był najwięcej razy wyświetlanym kanałem na YouTube wśród kanałów zaliczanych przez Muse (firma specjalizująca się w analizie ruchu na YouTube) do kategorii Słodycze.

W samym sierpniu br. Wawel miał ponad 2,369 mln wyświetleń na YouTube. W tym czasie marka umieściła jeden materiał wideo (kanał ten obecnie subskrybuje 847 tys. osób). Drugi w zestawieniu był kanał Kinder Niespodzianka – 2,184 mln wyświetleń, a trzeci Kit Kat Polska – 717 tys.

W pierwszej dziesiątce najczęściej wyświetlanych kanałów były też: Prince Polo (429,5 tys.), Milka Polska (394 tys.), Oreo Polska (268 tys.), Nutella Polska (85 tys.), E. Wedel (32 tys.), Skittles Polska (18 tys.), Lion Polska (6 tys.). Poza Wawelem tylko Kit Kat Polska umieścił w sierpniu dwa filmy na YouTube, pozostali nie opublikowali nic.

Najwięcej subskrypcji przybyło w sierpniu kanałowi Kinder Niespodzianka – 2 026 (kanał ten subskrybuje łącznie 65 tys. osób).

(IKO, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: Grand Video Awards

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatnie dni na zgłoszenia filmów w konkursie GVA

Tylko do soboty 16 września br. można zgłaszać filmy do trzeciej edycji konkursu Grand Video Awards.

Grand Video Awards to konkurs dla najbardziej kreatywnych i oryginalnych autorów wideo w internecie organizowany przez magazyn „Press”. Jest przeznaczony dla niezależnych twórców oraz dla pracowników tworzących wideo w agencjach reklamowych i PR, domach produkcyjnych, studiach filmowych i postprodukcyjnych.

Materiały oceniać będzie jury, w skład którego wejdą specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy z dziedziny produkcji telewizyjnej, filmowej i internetowej, eksperci z agencji reklamowych, dyrektorzy zarządzający największych marek oraz uznani twórcy wideo w sieci.

Laureaci Grand Video Awards zostaną nagrodzeni w dziewięciu kategoriach: Vlog, Gaming, Wideotutorial, Lifestyle, Wideo popularnonaukowe, Hobby, Kultura i rozrywka, Publicystyka i wideorozmowa oraz Branded content. Dodatkowo jury przyzna nagrody specjalne w kategoriach: Debiut Roku i Osobowość Roku. Swoją nagrodę - poprzez głosowanie na stronie internetowej konkursu - przyznają również widzowie.

Zgłoszenia są przyjmowane do 16 września br. przez formularz dostępny na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl. Zwycięzców trzeciej edycji Grand Video Awards poznamy podczas gali 12 października br. w kinie Iluzjon w Warszawie.

Partnerami konkursu są: T-Mobile, NCK, OTO Film, Audio Network. Partner technologiczny: Asus. Partner kreatywny: Change Serviceplan. Partnerem gali jest Film Garden.
Sieci partnerskie: Epic Makers, Gamellon, Get Hero, LifeTube, Mediakraft, TalentMedia, Video Brothers.
Patroni medialni: Eurozet, Brand 24, YT 360, ApyNews, ”Tube News”, ”Grazia”.

(KOZ, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo