Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio w Ostrowcu Świętokrzyskim stworzy nadawca stacji z Radomia

(fot. materiały prasowe)

Nadawca radomskiego Radia Rekord FM uruchomi rozgłośnię w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła we wtorek konkurs na częstotliwość 89,6 MHz, przyznając ją Radiu Rekord FM SA. Spółka w tym mieście stworzy Radio Rekord FM Ostrowiec Świętokrzyski. Ma nadawać lokalny program, ale korzystać z playlisty radomskiej rozgłośni.

W Ostrowcu Świętokrzyskim nadawać również chciały: Radio Wawa (Grupa Radiowa Time), Radio Eska (Grupa Radiowa Time), Radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory i Polityka), Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory), Antyradio (Eurozet) oraz spółki Radio ABC i Radio Top (nadawca stacji nadających pod nazwą Radio Fama).

Lokalną rozgłośnię w Ostrowcu Świętokrzyskim – Radio Ostrowiec – w czerwcu br. uruchomiła spółka DLF Invest z Bałtowa. DLF Invest jest m.in. właścicielem stoku narciarskiego Szwajcaria Bałtowska.

Radio Rekord FM jest najchętniej słuchaną stacją w Radomiu. W fali luty-lipiec br. uzyskała 30,5 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track, realizowane przez Millward Brown).

(KOZ, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: wszystkie grupy radiowe zwiększyły w sierpniu wpływy z reklam

(fot. pixabay.com)

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni monitorowanych przez Kantar Media urosły o 13,7 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe przychody z reklam miała Grupa RMF, która uzyskała 188,1 mln zł, tj. o 19 proc. więcej, niż przed rokiem. Wpływy reklamowe Eurozetu wzrosły o 10,3 proc. (do 109,5 mln zł), Grupy Radiowej Agory o 24,4 proc. (do 81,6 mln zł), Grupy Radiowej Time o 1,5 proc. (do 77,5 mln zł), a Polskiego Radia o 13,1 proc. (do 62,1 mln zł).

W sierpniu br. najwięcej na reklamę w radiu przeznaczył Aflofarm, który wydał 102,4 mln zł, tj. o 12,6 proc. więcej, niż rok wcześniej. Wśród największych reklamodawców w tym medium były również: Terg, który przeznaczył 28,9 mln zł (wzrost o 13,9 proc.) i Lidl – 20,6 mln zł (spadek o 32,6 proc.).


(KOZ, 19.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo