Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Stanowski i Weszlo.com promują Szlachetną Paczkę

Krzysztof Stanowski, założyciel serwisu Weszlo.com, zaangażował się w kampanię promującą Szlachetną Paczkę - akcję charytatywną organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna, w której przygotowuje się paczki na zimę dla potrzebujących.

"Ktoś uznał, że moja morda może przynieść korzyści tej naprawdę kozackiej inicjatywie, co mnie niezmiernie cieszy" - pisze Stanowski w felietonie opublikowanym na Weszlo.com. Kampania ruszyła 12 września i jest skierowana do czytelników Weszlo.com. Tam też głównie będzie się odbywać. Jest kontynuacją strategii pozycjonowania Szlachetnej Paczki w środowiskach sportowych. - Od dłuższego czasu współpracujemy ze sportowcami, ale w nasze działania niejednokrotnie angażowaliśmy też autorytety świata sportowego, na przykład Przemysława Babiarza czy Michała Pola. Celem kampanii jest nakierowanie środowiska sportowego do wsparcia finansowego naszego projektu - wyjaśnia Jakub Marczyński, który odpowiada za projekt kampanii. - Chcemy pokazać fanom Weszlo.com, że Szlachetna Paczka jest jak sport: po pierwsze dlatego, że jednoczy Polaków ponad podziałami w pozytywnych emocjach, ale też i dlatego, że podobnie jak w sporcie Paczka potrzebuje fanów, którzy ją wesprą i sprawią, że wygramy życie potrzebujących ludzi w Polsce - dodaje. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom.

Krzysztof Stanowski od dawna angażuje się w działalność charytatywną - na Twitterze regularnie promuje zbiórki na potrzebujących pod hasłem "dobro wraca". "To jak z bieganiem: uderzenie endorfin, które uzależnia" - opowiada o tej części swojej działalności Krzysztof Stanowski w wywiadzie w magazynie "Press".

(JM, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: Grand Video Awards

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatnie dni na zgłoszenia filmów w konkursie GVA

Tylko do soboty 16 września br. można zgłaszać filmy do trzeciej edycji konkursu Grand Video Awards.

Grand Video Awards to konkurs dla najbardziej kreatywnych i oryginalnych autorów wideo w internecie organizowany przez magazyn „Press”. Jest przeznaczony dla niezależnych twórców oraz dla pracowników tworzących wideo w agencjach reklamowych i PR, domach produkcyjnych, studiach filmowych i postprodukcyjnych.

Materiały oceniać będzie jury, w skład którego wejdą specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy z dziedziny produkcji telewizyjnej, filmowej i internetowej, eksperci z agencji reklamowych, dyrektorzy zarządzający największych marek oraz uznani twórcy wideo w sieci.

Laureaci Grand Video Awards zostaną nagrodzeni w dziewięciu kategoriach: Vlog, Gaming, Wideotutorial, Lifestyle, Wideo popularnonaukowe, Hobby, Kultura i rozrywka, Publicystyka i wideorozmowa oraz Branded content. Dodatkowo jury przyzna nagrody specjalne w kategoriach: Debiut Roku i Osobowość Roku. Swoją nagrodę - poprzez głosowanie na stronie internetowej konkursu - przyznają również widzowie.

Zgłoszenia są przyjmowane do 16 września br. przez formularz dostępny na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl. Zwycięzców trzeciej edycji Grand Video Awards poznamy podczas gali 12 października br. w kinie Iluzjon w Warszawie.

Partnerami konkursu są: T-Mobile, NCK, OTO Film, Audio Network. Partner technologiczny: Asus. Partner kreatywny: Change Serviceplan. Partnerem gali jest Film Garden.
Sieci partnerskie: Epic Makers, Gamellon, Get Hero, LifeTube, Mediakraft, TalentMedia, Video Brothers.
Patroni medialni: Eurozet, Brand 24, YT 360, ApyNews, ”Tube News”, ”Grazia”.

(KOZ, 14.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo