Krzysztof Stanowski i Weszlo.com promują Szlachetną Paczkę
Krzysztof Stanowski, założyciel serwisu Weszlo.com, zaangażował się w kampanię promującą Szlachetną Paczkę - akcję charytatywną organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna, w której przygotowuje się paczki na zimę dla potrzebujących.
"Ktoś uznał, że moja morda może przynieść korzyści tej naprawdę kozackiej inicjatywie, co mnie niezmiernie cieszy" - pisze Stanowski w felietonie opublikowanym na Weszlo.com. Kampania ruszyła 12 września i jest skierowana do czytelników Weszlo.com. Tam też głównie będzie się odbywać. Jest kontynuacją strategii pozycjonowania Szlachetnej Paczki w środowiskach sportowych. - Od dłuższego czasu współpracujemy ze sportowcami, ale w nasze działania niejednokrotnie angażowaliśmy też autorytety świata sportowego, na przykład Przemysława Babiarza czy Michała Pola. Celem kampanii jest nakierowanie środowiska sportowego do wsparcia finansowego naszego projektu - wyjaśnia Jakub Marczyński, który odpowiada za projekt kampanii. - Chcemy pokazać fanom Weszlo.com, że Szlachetna Paczka jest jak sport: po pierwsze dlatego, że jednoczy Polaków ponad podziałami w pozytywnych emocjach, ale też i dlatego, że podobnie jak w sporcie Paczka potrzebuje fanów, którzy ją wesprą i sprawią, że wygramy życie potrzebujących ludzi w Polsce - dodaje. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom.
Krzysztof Stanowski od dawna angażuje się w działalność charytatywną - na Twitterze regularnie promuje zbiórki na potrzebujących pod hasłem "dobro wraca". "To jak z bieganiem: uderzenie endorfin, które uzależnia" - opowiada o tej części swojej działalności Krzysztof Stanowski w wywiadzie w magazynie "Press".
(JM, 13.09.2017)