Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Holland i Adamik wyreżyserują polskojęzyczny serial dla Netflixa

Netflix szykuje pierwszy polskojęzyczny serial, który wyreżyserują Agnieszka Holland i Kasia Adamik.

Jak zapowiada Netflix, serial kontynuuje "tradycję zimnowojennych thrillerów szpiegowskich i prezentuje alternatywną historię świata, w którym żelazna kurtyna nigdy nie upadła”.

Serial będzie liczyć osiem odcinków. Premiera planowana jest w serwisie Netflix na 2018 roku.

Pomysłodawcą, twórcą i autorem scenariusza serialu jest Joshua Long. Za produkcję odpowiadać będą firmy The Kennedy/Marshall Company i The House Media Company. Producentami wykonawczymi serialu zostaną Frank Marshall (”Jurrasic World”, ”Jason Bourne”) i Robert Zotnowski (”House of Cards”) ze studia produkcyjnego The Kennedy/Marshall Company, a także polski producent Andrzej Besztak (House Media) oraz Joshua Long, Maciej Musiał i Agnieszka Holland. Za reżyserię odpowiadać będą Agnieszka Holland i Kasia Adamik.

http://youtu.be/54j8n5KT_VY

(KOZ, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Stanowski i Weszlo.com promują Szlachetną Paczkę

Krzysztof Stanowski, założyciel serwisu Weszlo.com, zaangażował się w kampanię promującą Szlachetną Paczkę - akcję charytatywną organizowaną przez Stowarzyszenie Wiosna, w której przygotowuje się paczki na zimę dla potrzebujących.

"Ktoś uznał, że moja morda może przynieść korzyści tej naprawdę kozackiej inicjatywie, co mnie niezmiernie cieszy" - pisze Stanowski w felietonie opublikowanym na Weszlo.com. Kampania ruszyła 12 września i jest skierowana do czytelników Weszlo.com. Tam też głównie będzie się odbywać. Jest kontynuacją strategii pozycjonowania Szlachetnej Paczki w środowiskach sportowych. - Od dłuższego czasu współpracujemy ze sportowcami, ale w nasze działania niejednokrotnie angażowaliśmy też autorytety świata sportowego, na przykład Przemysława Babiarza czy Michała Pola. Celem kampanii jest nakierowanie środowiska sportowego do wsparcia finansowego naszego projektu - wyjaśnia Jakub Marczyński, który odpowiada za projekt kampanii. - Chcemy pokazać fanom Weszlo.com, że Szlachetna Paczka jest jak sport: po pierwsze dlatego, że jednoczy Polaków ponad podziałami w pozytywnych emocjach, ale też i dlatego, że podobnie jak w sporcie Paczka potrzebuje fanów, którzy ją wesprą i sprawią, że wygramy życie potrzebujących ludzi w Polsce - dodaje. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją marketingu sportowego Arskom.

Krzysztof Stanowski od dawna angażuje się w działalność charytatywną - na Twitterze regularnie promuje zbiórki na potrzebujących pod hasłem "dobro wraca". "To jak z bieganiem: uderzenie endorfin, które uzależnia" - opowiada o tej części swojej działalności Krzysztof Stanowski w wywiadzie w magazynie "Press".

(JM, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo