Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwiększyła się przewaga Grupy Onet-RASP nad Wirtualną Polską

(fot. pixabay.com)

Zwiększyła się przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP - wynika z badania PBI/Gemius za sierpień br. Wzrosty liczby użytkowników w porównaniu z poprzednim miesiącem zanotowały: Allegro, Gazeta.pl i Polska Press Grupa.

Liderem polskiego internetu w sierpniu 2017 roku była Grupa Google, której witryny odwiedziło 25,453 mln internautów – o 105 tys. mniej niż w lipcu br. Drugi był Facebook z 21,596 mln użytkowników (spadek o 8 tys.), trzecia: Grupa Onet-RASP - 20,086 mln (spadek o 27 tys.), czwarta: Grupa Wirtualna Polska - 19,842 mln (spadek o 92 tys.). Przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP zwiększyła się do 244 tys. użytkowników (w lipcu wyniosła 179 tys.).

W zestawieniu największych wydawców internetowych znalazły się też: YouTube.com - 18,826 mln (spadek o 345 tys.), Grupa Interia.pl - 17,485 mln (spadek o 225 tys.), Grupa OLX - 15,945 mln (spadek o 9 tys.), Grupa Allegro - 15,383 mln (wzrost o 52 tys.), Grupa Gazeta.pl - 15,065 mln (wzrost o 32 tys.) i Grupa Polska Press - 14,448 mln (wzrost o 562 tys.).

W rankingu domen o największym ruchu prowadzi Google.pl z 25,028 mln użytkowników. Drugi jest Facebook.com - 21,596 mln, a trzeci YouTube.com - 18,826 mln. Na kolejnych miejscach są: Google.com - 18,171 mln, Onet.pl - 16,554 mln, Allegro.pl - 15,375 mln, Wp.pl - 14,045 mln, Interia.pl - 12,981 mln, Wikipedia.org - 12,819 mln, Olx.pl - 12,72 mln.

Najpopularniejszą aplikacją mobilną według badania jest Google - korzysta z niej 14,35 mln polskich użytkowników. Natomiast najpopularniejszą polską aplikacją jest Olx.pl - z 4,188 mln użytkowników. Badanie PBI/Gemius zaczęło również oferować dane dzienne i tygodniowe z aplikacji mobilnych.

Liczba internautów w Polsce w sierpniu br. wyniosła 26,4 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) - 20,6 mln.


(JM, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Holland i Adamik wyreżyserują polskojęzyczny serial dla Netflixa

Netflix szykuje pierwszy polskojęzyczny serial, który wyreżyserują Agnieszka Holland i Kasia Adamik.

Jak zapowiada Netflix, serial kontynuuje "tradycję zimnowojennych thrillerów szpiegowskich i prezentuje alternatywną historię świata, w którym żelazna kurtyna nigdy nie upadła”.

Serial będzie liczyć osiem odcinków. Premiera planowana jest w serwisie Netflix na 2018 roku.

Pomysłodawcą, twórcą i autorem scenariusza serialu jest Joshua Long. Za produkcję odpowiadać będą firmy The Kennedy/Marshall Company i The House Media Company. Producentami wykonawczymi serialu zostaną Frank Marshall (”Jurrasic World”, ”Jason Bourne”) i Robert Zotnowski (”House of Cards”) ze studia produkcyjnego The Kennedy/Marshall Company, a także polski producent Andrzej Besztak (House Media) oraz Joshua Long, Maciej Musiał i Agnieszka Holland. Za reżyserię odpowiadać będą Agnieszka Holland i Kasia Adamik.

http://youtu.be/54j8n5KT_VY

(KOZ, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo