Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwiększyła się przewaga Grupy Onet-RASP nad Wirtualną Polską

(fot. pixabay.com)

Zwiększyła się przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP - wynika z badania PBI/Gemius za sierpień br. Wzrosty liczby użytkowników w porównaniu z poprzednim miesiącem zanotowały: Allegro, Gazeta.pl i Polska Press Grupa.

Liderem polskiego internetu w sierpniu 2017 roku była Grupa Google, której witryny odwiedziło 25,453 mln internautów – o 105 tys. mniej niż w lipcu br. Drugi był Facebook z 21,596 mln użytkowników (spadek o 8 tys.), trzecia: Grupa Onet-RASP - 20,086 mln (spadek o 27 tys.), czwarta: Grupa Wirtualna Polska - 19,842 mln (spadek o 92 tys.). Przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP zwiększyła się do 244 tys. użytkowników (w lipcu wyniosła 179 tys.).

W zestawieniu największych wydawców internetowych znalazły się też: YouTube.com - 18,826 mln (spadek o 345 tys.), Grupa Interia.pl - 17,485 mln (spadek o 225 tys.), Grupa OLX - 15,945 mln (spadek o 9 tys.), Grupa Allegro - 15,383 mln (wzrost o 52 tys.), Grupa Gazeta.pl - 15,065 mln (wzrost o 32 tys.) i Grupa Polska Press - 14,448 mln (wzrost o 562 tys.).

W rankingu domen o największym ruchu prowadzi Google.pl z 25,028 mln użytkowników. Drugi jest Facebook.com - 21,596 mln, a trzeci YouTube.com - 18,826 mln. Na kolejnych miejscach są: Google.com - 18,171 mln, Onet.pl - 16,554 mln, Allegro.pl - 15,375 mln, Wp.pl - 14,045 mln, Interia.pl - 12,981 mln, Wikipedia.org - 12,819 mln, Olx.pl - 12,72 mln.

Najpopularniejszą aplikacją mobilną według badania jest Google - korzysta z niej 14,35 mln polskich użytkowników. Natomiast najpopularniejszą polską aplikacją jest Olx.pl - z 4,188 mln użytkowników. Badanie PBI/Gemius zaczęło również oferować dane dzienne i tygodniowe z aplikacji mobilnych.

Liczba internautów w Polsce w sierpniu br. wyniosła 26,4 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) - 20,6 mln.


(JM, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LifeTube Video Fest już nie z Orange, lecz z T-Mobile

Pierwszy LifeTube Video Fest odbył się w 2014 roku

Tegoroczna edycja LifeTube Video Fest zostanie zorganizowana w połączeniu z T-Mobile Warsaw Games Week. Poprzednie edycje LifeTube Video Fest sponsorowane były przez Orange.

LifeTube i T-Mobile podkreślają, że partnerstwo oznacza dla uczestników obu imprez mniejszy koszt, czyli wejście na dwa wydarzenia w cenie jednego (bilety dostępne w sprzedaży od 12 września br.). T-Mobile Warsaw Games Week/LifeTube Video Fest odbędzie się w dniach 13-15 października br. na terenie EXPO XXI w Warszawie.

LifeTube Video Fest jest imprezą, na której youtuberzy spotykają się z fanami. Podczas wydarzenia organizowane są panele dyskusyjne, sesje Q&A, warsztaty, konkursy, a także występy muzyczne. Pojawią się m.in. twórcy kanałów Letni Chamski Podryw, Na Pełnej, Ajgor Ignacy, AdBuster, Matura To Bzdura. Z kolei T-Mobile Warsaw Games Week jest imprezą dla środowiska graczy konsolowych i PC. Dotychczas odbyły się dwie edycje.

(IKO, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo