Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZUS daje 300 tys. zł za nowy program w TVP Polonia

Odcinek programu kosztować ma 30 tys. (fot. tmeier1964/pixabay.com)

12 września br. TVP Polonia nada premierowy odcinek audycji pt. "ZUS bez granic". Program jest finansowany przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, koszt przedsięwzięcia to 300 tys. zł.

W programie "ZUS bez granic" prezentowane są historie ludzi, którzy powrócili z emigracji lub mieszkają i pracują za granicą. "Eksperci wyjaśnią, jakie są rodzaje polskich świadczeń emerytalno-rentowych, przedstawią warunki ich uzyskania, wytłumaczą, jak wyglądają procedury postępowania o polskie świadczenia" - informuje biuro rzecznika TVP. Podczas programu kontakt ze studiem będzie możliwy za pomocą Facebooka, Skype'a, poczty elektronicznej oraz telefonu.

Cykl "ZUS bez granic" składa się z 10 odcinków, każdy trwa 15 minut.  "Cena za produkcję i emisję jednego odcinka programu (w tym dwóch powtórek) wynosi 30 tys. zł" - poinformował "Presserwis" Radosław Milczarski z biura rzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Produkcję finansuje ZUS na podstawie umowy podpisanej z TVP. "Zakład Ubezpieczeń Społecznych miał decydujący wpływ na scenariusz. W programie biorą udział eksperci departamentu rent zagranicznych i departamentu współpracy międzynarodowej" - dodaje Milczarski. - Cena nie jest wygórowana. To bardzo racjonalny kosztorys - ocenia na zapytanie "Presserwisu" Kacper Sawicki, szef i producent Papaya Films.

Premierowe wydanie programu "ZUS bez granic" w TVP Polonia zaplanowano na wtorek 12 września br. o godz. 19.25, powtórka następnego dnia o 5.35 oraz w niedzielę 17 września o godzinie 8.35.

(Mackuch, 12.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Kozłowski produkuje dla Papaya Films

Jakub Kozłowski z branżą związany jest od ośmiu lat (fot. materiały prasowe)

Jakub Kozłowski dołączył do domu produkcyjnego Papaya Films.

Kozłowski z branżą związany jest od ośmiu lat, ostatnio jako freelancer. Wcześniej pracował w domu produkcyjnym Lemon Film. Realizował kampanie reklamowe m.in. dla Huawei i Peugeot. "Nasz biznes rozwija się organicznie, w ostatnim czasie podpisaliśmy kolejne umowy na stałą współpracę z agencjami i cieszymy się, że do zespołu dołączają tak doświadczone osoby" - komentuje Kacper Sawicki, szef Papaya Films.

(IKO, 12.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY