Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MeetUp 2017 odwiedziło blisko 20 tys. osób

MeetUp (fot. materiały prasowe)

Blisko 20 tys. osób wzięło udział w MeetUp 2017, czyli spotkaniu twórców wideo z fanami.

MeetUp był okazją do spotkania youtuberów i ich fanów oraz wymiany doświadczeń na temat rozwoju możliwości biznesowych, związanych z docieraniem do młodych widzów. Twórcy odpowiadali o swoich początkach, rozwoju kanałów oraz własnych pasjach i upodobaniach.

W czasie panelu biznesowego Natalia Grodecka z GetHero wyjaśniła uczestnikom kim są przedstawiciele pokolenia Z – to osoby urodzone po 1995 roku, nieznające świata bez Internetu i smartfonów. Ta część wydarzenia dedykowana była dla przedstawicieli firm i agencji mediowych. W czasie rozmów zaproszeni goście wymieniali się doświadczeniami w temacie zaangażowania biznesowego, a tematem przewodnim wszystkich paneli była dyskusja o zaufaniu i zaangażowaniu, niezbędnych w działaniach marketingowych marek z twórcami.

Uczestnicy panelu podkreślali, że YouTube'a, jako medium, nie należy się obawiać, a otwarcie na nowe formaty i możliwości komunikacji może przynieść markom ogromne korzyści.

Zaangażowanie wielu twórców oraz darmowe wejście sprawiło, że MeetUp, który odbył się w Krakowie, cieszył się olbrzymią frekwencją. GetHero, organizator imprezy zapowiada rozpoczęcie prac nad organizacją kolejnego spotkania.

(CP, 11.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: kampania społeczna

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowoczesna chce "obalać kłamstwa pisowskiej propagandy"

Ryszard Peru (fot. Adrian Grycuk / wikipedia.org) / Sprawiedliwe Sądy

W odpowiedzi na szerokiego zasięgu kampanię "Sprawiedliwość" organizowaną przez Polską Fundację Narodową partia Nowoczesna chce przygotować własną kampanię - internetową.

11 września br. Ryszard Petru, przewodniczący Nowoczesnej, skrytykował kampanię "Sprawiedliwość" nazywaną również "Sprawiedliwe sądy", a realizowaną przez Polską Fundację Narodową, która jest finansowana przez spółki Skarbu Państwa.

"Od kilku dni Polskę zalewają pisowskie billboardy mające na celu przekonanie Polaków, że najlepszym sposobem poprawy pracy sądów jest oddanie ich w ręczne sterowanie Zbigniewa Ziobry" - wyjaśnia Petru. Jego zdaniem, aby "skutecznie obalać kłamstwa pisowskiej propagandy i pokazywać ludziom alternatywę lepszą niż Kaczyński wypychający nas z coraz mocniej integrującej się Europy w ręce Putina", należy odpowiedzieć własną kampanią informacyjną, prowadzoną w internecie.

Na ten cel Petru chce zebrać 150 tys. zł. Przewodniczący Nowoczesnej prosi wyborców, aby udostępniali na prywatnych kontach na Facebooku treści związane ze zbiórką pieniędzy.

11 września br. reklamy "Sprawiedliwość" ukazały się w "Tygodniku do Rzeczy", "Sieciach Prawdy", "Naszym Dzienniku". Działania reklamowe zaplanowano w Polsce i za granicą.

Więcej na ten temat, w tym opinie ekspertów, przeczytasz w "Presserwisie".

(IKO, 12.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo