Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja ”Bizoon” stworzyła serwis promujący przedsiębiorczość

Celem serwisu jest m.in. wspieranie przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu (screen z Przedsiebiorcatostylzycia.pl)

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości i Inicjatyw Lokalnych "Bizoon" uruchomiła serwis Przedsiebiorcatostylzycia.pl.

Jego głównym celem jest promowanie przedsiębiorczości i wspieranie przedsiębiorców w prowadzeniu własnego biznesu. Serwis skierowany jest m.in.do właścicieli firm z sektora MŚP, osób przedsiębiorczych, poszukujących porad i inspiracji do prowadzenia własnego biznesu i tych, które dopiero planują założenie własnej działalności gospodarczej.
Przedsiebiorcatostylzycia.pl tworzą Justyna Gizowska, Tomasz Lewandowski, Sylwia Omen-Czejarek i Inez Powierża (redaktor naczelna).


(KOZ, 11.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MeetUp 2017 odwiedziło blisko 20 tys. osób

MeetUp (fot. materiały prasowe)

Blisko 20 tys. osób wzięło udział w MeetUp 2017, czyli spotkaniu twórców wideo z fanami.

MeetUp był okazją do spotkania youtuberów i ich fanów oraz wymiany doświadczeń na temat rozwoju możliwości biznesowych, związanych z docieraniem do młodych widzów. Twórcy odpowiadali o swoich początkach, rozwoju kanałów oraz własnych pasjach i upodobaniach.

W czasie panelu biznesowego Natalia Grodecka z GetHero wyjaśniła uczestnikom kim są przedstawiciele pokolenia Z – to osoby urodzone po 1995 roku, nieznające świata bez Internetu i smartfonów. Ta część wydarzenia dedykowana była dla przedstawicieli firm i agencji mediowych. W czasie rozmów zaproszeni goście wymieniali się doświadczeniami w temacie zaangażowania biznesowego, a tematem przewodnim wszystkich paneli była dyskusja o zaufaniu i zaangażowaniu, niezbędnych w działaniach marketingowych marek z twórcami.

Uczestnicy panelu podkreślali, że YouTube'a, jako medium, nie należy się obawiać, a otwarcie na nowe formaty i możliwości komunikacji może przynieść markom ogromne korzyści.

Zaangażowanie wielu twórców oraz darmowe wejście sprawiło, że MeetUp, który odbył się w Krakowie, cieszył się olbrzymią frekwencją. GetHero, organizator imprezy zapowiada rozpoczęcie prac nad organizacją kolejnego spotkania.

(CP, 11.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo