Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Chudkiewicz zastępcą redaktora naczelnego "Tygodnika Solidarność"

Maciej Chudkiewicz jest związany z "Tygodnikiem Solidarność" od 2009 roku (fot. Studio Grandessa)

Maciej Chudkiewicz z początkiem września br. objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego "Tygodnika Solidarność" (Spółka Tysol).

Maciej Chudkiewicz jest związany z "Tygodnikiem Solidarność" od 2009 roku. Przez lata był dziennikarzem zajmującym się tematyką gospodarczą. - Jako zastępca redaktora naczelnego będę zarządzał pracą redakcji. Poza tym moim głównym zadaniem jest zbudowanie pozycji tygodnika na rynku i podniesienie sprzedaży. Chcielibyśmy osiągnąć sprzedaż na poziomie 30-40 tys. egzemplarzy. W miarę możliwości będę także pisał teksty o polityce – mówi Maciej Chudkiewicz, który objął nowo utworzone stanowisko.

Obowiązki redaktora naczelnego "Tygodnika Solidarność" pełni Ewa Zarzycka, która oficjalnie funkcję ma przejąć w październiku br.

(JOK, 11.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska edycja magazynu "Vogue" wystartuje w marcu

Oni stworzą polską edycję "Vogue": Małgorzata Bela, Filip Niedenthal, Katarzyna Kulczyk (fot. materiały prasowe)

Luksusowy magazyn dla kobiet, który od marca 2018 roku ma się ukazywać w Polsce co miesiąc, ma już skompletowany zespół - podaje "Rzeczpospolita". Jak informowaliśmy wcześniej, redakcją pokieruje Filip Niedenthal.

Zastępcą redaktora naczelnego jest Joanna Lorynowicz, wieloletnia wicenaczelna "Twojego Stylu", zaś dyrektorem artystycznym został Łukasz Aksamit (na podobnym stanowisku pracował w magazynie "Glamour"), działem kultura kieruje Anda Rottenberg, kuratorka sztuki, w latach 1993–2001 dyrektor Galerii Sztuki Zachęta.

Potwierdzają się informacje "Presserwisu", że wydawcą magazynu jest Visteria, spółka należąca do Katarzyny Kulczyk, a pierwszy numer ukaże się pierwszym kwartale 2018 roku - dokładniej w marcu. 

Dyrektor zarządzającą wydawnictwa jest Justyna Markiewicz, dotychczas wicedyrektor w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki, a działem reklamy pokieruje Monika Wdowiak, wcześniej dyrektor reklamy w wydawnictwie Marquard Media Polska.

Licencja na wydawanie "Vogue'a" dla Visterii została wydana przez Condé Nast International na pięć lat. Po tym okresie Katarzyna Kulczyk będzie mogła przedłużyć umowę. Tytuł będzie miesięcznikiem. "Wierzymy w wizję i entuzjazm nowego zespołu Vogue'a, łączącego polską kreatywność z zainteresowaniem na dobra luksusowe" - mówiła cytowana przez "Presserwis" w komunikacie prasowym Karina Dobrotvorskaya, prezes Condé Nast New Markets.

"RP" informuje, że magazyn będzie miał dział reportażu, którego szefową została Hanna Rydlewska. Rydlewska będzie również odpowiedzialna za serwis Vogue.pl. Wcześniej pracowała dla Gazeta.pl Za dział urody ma odpowiadać Katarzyna Straszewicz, była redaktor urody w miesięcznikach "Votre Beauté" i "Pani". Z magazynem współpracować ma także modelka Małgosia Bela, która ma pełnić rolę editor-at-large.

"Vogue" to luksusowy magazyn dla kobiet wydawany w USA od 1892 roku. Obecnie wychodzi na 22 rynkach. Polska edycja będzie 23 wydaniem.

(TAD, 12.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo