Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Chaciński odszedł z "Tygodnika Kulturalnego"

Michał Chaciński pożegnał się z widzami pod koniec odcinka (fot. screen z Vod.tvp.pl)

8 września Michał Chaciński poprowadził po raz ostatni program "Tygodnik Kulturalny" emitowany od dwunastu lat na antenie TVP Kultura.

"To jest szczególny dla mnie moment. Po dwunastu latach żegnam się z programem. Robię to wbrew woli stacji, po prostu moje zawodowe plany uniemożliwiają prowadzenie programu cotygodniowego, dlatego bardzo serdecznie dziękuję państwu" - powiedział Michał Chaciński na zakończenie odcinka "Tygodnika Kulturalnego" wyemitowanego w piątek, 8 września. 
Program, który jest przeglądem wydarzeń kulturalnych tygodnia, mają przez najbliższe kilka miesięcy prowadzić rotacyjnie jego regularni goście. Najbliższy odcinek poprowadzi Agnieszka Szydłowska, dziennikarka Programu III Polskiego Radia, kolejny krytyk sztuki Bogusław Deptuła.
"Tygodnik Kulturalny" emitowany jest na antenie TVP Kultura od 2005 roku, cały czas jego prowadzącym był Michał Chaciński.

(JM, 09.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN i Prymat szukają Mistrza Smaku

100 najlepszych przepisów Mistrzów Smaku trafi do książki kucharskiej (fot. materiały prasowe)

Wystartowała akcja pt. Mistrz Smaku zorganizowana przez telewizję TVN oraz Prymat sp. z o.o., producenta przypraw.

Główną platformą komunikowania akcji jest strona internetowa Mistrzsmaku.tvn.pl. Akcja ma wyłonić najlepszych kucharzy wśród zwykłych Polaków. Mistrza Smaku może zgłosić każdy, główna nagroda to 100 tys. zł. Jury wybierze także 100 najlepszych przepisów do książki kucharskiej, z której dochód zostanie przekazany na konto Fundacji TVN.

Działania obejmują telewizję TVN, internet, a także materiały POS w sklepach w całej Polsce. Przez blisko cztery miesiące akcja komunikowana będzie na antenie telewizji TVN - poprzez specjalne spoty promocyjne i programy "Dzień dobry TVN".

Do promocji wynajęto także rozpoznawalne osoby, w akcji udział wezmą m.in.: Natalia Siwiec, Edyta Herbuś, Joanna Krupa, Patricia Kazadi, Michał Piróg i Mariusz Czerkawski. Wsparcia udzielą też influencerzy: Fit Lovers, Blowek, Reżyser Życia, Miss PK Project, Damian Kordas, Modny Tata i Piotr Ogiński.  Projekt wspierany jest również komunikatami na stronie Prymat.pl, a także w jednym z największych serwisów kulinarnych DoradcaSmaku.pl oraz w mediach społecznościowych.

(CP, 09.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo