Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja z Ugandy ukarana za zbyt krótkie sukienki prezenterek

(fot. pixabay.com)

Władze Ugandy zakazały nadawania jednej z miejscowych stacji telewizyjnych z powodu "nieodpowiedniej garderoby" jej prowadzących.

Ugandyjski regulator rynku medialnego zdecydował o zawieszeniu na nieokreślony czas koncesji nadawczej stacji ABS Television. Decyzję motywowano “obraźliwym” ubiorem prezenterek występujących na wizji. Wskazano, że ich sukienki są zbyt krótkie i obcisłe. ABS Television jest kanałem chrześcijańskim nadającym m.in. wiadomości i programy religijne.

(LL, 09.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN i Prymat szukają Mistrza Smaku

100 najlepszych przepisów Mistrzów Smaku trafi do książki kucharskiej (fot. materiały prasowe)

Wystartowała akcja pt. Mistrz Smaku zorganizowana przez telewizję TVN oraz Prymat sp. z o.o., producenta przypraw.

Główną platformą komunikowania akcji jest strona internetowa Mistrzsmaku.tvn.pl. Akcja ma wyłonić najlepszych kucharzy wśród zwykłych Polaków. Mistrza Smaku może zgłosić każdy, główna nagroda to 100 tys. zł. Jury wybierze także 100 najlepszych przepisów do książki kucharskiej, z której dochód zostanie przekazany na konto Fundacji TVN.

Działania obejmują telewizję TVN, internet, a także materiały POS w sklepach w całej Polsce. Przez blisko cztery miesiące akcja komunikowana będzie na antenie telewizji TVN - poprzez specjalne spoty promocyjne i programy "Dzień dobry TVN".

Do promocji wynajęto także rozpoznawalne osoby, w akcji udział wezmą m.in.: Natalia Siwiec, Edyta Herbuś, Joanna Krupa, Patricia Kazadi, Michał Piróg i Mariusz Czerkawski. Wsparcia udzielą też influencerzy: Fit Lovers, Blowek, Reżyser Życia, Miss PK Project, Damian Kordas, Modny Tata i Piotr Ogiński.  Projekt wspierany jest również komunikatami na stronie Prymat.pl, a także w jednym z największych serwisów kulinarnych DoradcaSmaku.pl oraz w mediach społecznościowych.

(CP, 09.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo