Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP uruchomi anglojęzyczny kanał informacyjny

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska uruchomi anglojęzyczny kanał informacyjny. Nad rozwojem projektu czuwać ma Marzena Paczuska.

Marzena Paczuska, do niedawna szefowa "Wiadomości" TVP 1, została doradcą prezesa Telewizji Polskiej do spraw publicystyki i informacji. 

Jak się okazuje, to ważne stanowisko, bo Paczuska ma pracować przy projekcie rozwoju nowego kanału informacyjnego Telewizji Publicznej.  Będzie to stacja skierowana do widzów obcojęzycznych. "Pierwszym projektem, który zostanie jej powierzony [Marzenie Paczuskiej - przyp. red.] do monitorowania i rozwoju to anglojęzyczny kanał informacyjny" - poinformowała TVP.

O Marzenie Paczuskiej w ostatnim miesiącu było bardzo głośno. O niej i zamieszaniu wokół stanowiska szefa "Wiadomości" piszemy m.in. tu. (TAD)

 

(TAD, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska wersja amerykańskiego formatu "Drunk history" w Comedy Central

Comedy Central nadawanie "Drunk history - Pół litra historii" rozpocznie w październiku br. (fot. materiały prasowe)

W październiku br. Comedy Central (Viacom International Media Networks) rozpocznie emisję programu rozrywkowego "Drunk history - Pół litra historii". Za produkcję odpowiada ATM Grupa.

Formuła programu "Drunk history - Pół litra historii" polega na tym, że aktorzy, celebryci, influencerzy oraz gwiazdy kabaretu i stand-upu odtworzą dzieje państwa i narodu polskiego, będąc pod lekkim wpływem alkoholu. W produkcji wezmą udział m.in. Katarzyna Kołeczek, Bartek Kasprzykowski, Piotr Cyrwus, Mirosław Baka i Rafał Mohr.

Polska wersja programu jest oparta na amerykańskim formacie "Drunk history", który w Comedy Central zadebiutował w 2008 roku. Format był realizowany m.in. w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Argentynie i na Węgrzech.

Premierę polskiej wersji reality show w Comedy Central zaplanowano na październik br. Producentem wykonawczym jest ATM Grupa.

(JOK, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo