Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paczuska doradcą prezesa TVP ds. publicystyki i informacji

Marzena Paczuska ma doradzać Jackowi Kurskiemu (fot. Simona Supino / Press)

Marzena Paczuska została doradcą prezesa Telewizji Polskiej do spraw publicystyki i informacji - czytamy w oświadczeniu TVP.

Marzena Paczuska miała spotkać się z Jackiem Kurskim, prezesem TVP i rozmawiać o nowych propozycjach pracy. Kurski miał przygotowane dla niej dwie oferty. - Niezwykle cenię panią dyrektor. Wyjaśnimy sobie kwestie sporne. Przygotowałem dla niej dwa stanowiska. Jedno bardziej zajmujące od drugiego, oba jednak prestiżowe - mówił "Presserwisowi" i Press.pl Jacek Kurski.

7 września br., nocą, już po spotkaniu, na stronach Centrum Informacji TVP opublikowano oświadczenie, z którego wynika, że Paczuska została doradcą prezesa Telewizji Polskiej do spraw publicystyki i informacji.

"Pierwszym projektem, który zostanie jej powierzony do monitorowania i rozwoju to anglojęzyczny kanał informacyjny. Zarząd TVP wyraża zadowolenie z kontynuacji współpracy z redaktor Marzeną Paczuską" - podała TVP. 

Przypomnijmy, że Paczuska została wysłana na urlop, a dzień po wywiadzie dla serwisu wPolityce.pl, w którym powiedziała: "Nie ma takiego urlopu, z którego się nie wraca", straciła stanowisko, choć formalnie nadal dowodziła redakcją "Wiadomośći". Jej obowiązki przejął najpierw Grzegorz Pawelczyk, a potem Jarosław Olechowski.

Paczuska o swojej sytuacji dowiedziała się z tweeta Klaudiusz Pobudzina, szefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. "Etatowych dziennikarzy, pracowników TVP - zwalniają na TT... -:) Super" - tak skomentowała na Twitterze odwołanie ze stanowiska. (TAD)

(TAD, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska wersja amerykańskiego formatu "Drunk history" w Comedy Central

Comedy Central nadawanie "Drunk history - Pół litra historii" rozpocznie w październiku br. (fot. materiały prasowe)

W październiku br. Comedy Central (Viacom International Media Networks) rozpocznie emisję programu rozrywkowego "Drunk history - Pół litra historii". Za produkcję odpowiada ATM Grupa.

Formuła programu "Drunk history - Pół litra historii" polega na tym, że aktorzy, celebryci, influencerzy oraz gwiazdy kabaretu i stand-upu odtworzą dzieje państwa i narodu polskiego, będąc pod lekkim wpływem alkoholu. W produkcji wezmą udział m.in. Katarzyna Kołeczek, Bartek Kasprzykowski, Piotr Cyrwus, Mirosław Baka i Rafał Mohr.

Polska wersja programu jest oparta na amerykańskim formacie "Drunk history", który w Comedy Central zadebiutował w 2008 roku. Format był realizowany m.in. w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Argentynie i na Węgrzech.

Premierę polskiej wersji reality show w Comedy Central zaplanowano na październik br. Producentem wykonawczym jest ATM Grupa.

(JOK, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo