Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dlaczego żadna telewizja sportowa nie może dziś istnieć w oderwaniu od sieci?

(fot. pixabay.com)

Ściągnij bezpłatnie dodatek specjalny "Press": Kontent TV & Wideo. Kliknij link poniżej.

W dodatku do "Press" znajdziesz także:

  • Autopromocja kontentu już nie wystarczy - dziś nadawcy muszą się nieźle napracować, by dotrzeć z informacją o swojej ofercie do potencjalnego widza. Przeczytaj, jak to robią.

  • Jak nadawcy kanałów lifestylowych, popularnonaukowych, dokumentalnych, historycznych, podróżniczych, muzycznych czy dziecięcych reagują na zmiany oczekiwań widzów.

  • Dlaczego żadna telewizja sportowa nie może dziś istnieć w oderwaniu od internetowej rzeczywistości. Rozgrywka o sport na ekranie.

  • Seriale, zwłaszcza te z sektora premium, przeżywają renesans. W Polsce lokalna produkcja ma większe znaczenie niż w Czechach czy na Węgrzech.

  • W seriale do internetu inwestują już zarówno internetowi influencerzy, jak też tradycyjni nadawcy i wydawcy. Zasady tworzenia takich serii.


  • W reklamie telewizyjnej nie liczy się już tylko, co przekazujemy w reklamie, ale przede wszystkim: jak. Ma być ciekawie, zaskakująco, zachęcająco.

  • Co zrobić, żeby konsument obejrzał w całości reklamę w internecie? Są na to sposoby.

  • Takich programów w polskiej telewizji jeszcze nie było. Formaty, które w ostatnich latach podbiły serca widzów w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Holandii.

(07.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Omenaa Mensah w nowym projekcie Betlejewskiego

(fot. Screen z Youtube)

Omenaa Mensah, prezenterka TVN, wzięła udział w nowym projekcie internetowym performera i dziennikarza Rafała Betlejewskiego. Autor chce zwrócić w nim uwagę na ważne problemy społeczne.  

6 września br. na YouTube opublikowany został film pokazujący Omenaę Mensah i Rafała Betlejewskiego, którzy w centrum Warszawy wieszają transparent z napisem "Witajmy uchodźców". - Akcja odbyła się 12 sierpnia i jest częścią większego projektu internetowego. Zapraszam do niego celebrytów, po to by zwrócić uwagę na jakiś ważny problem społeczny. Tym razem sprawdzaliśmy, czy Polacy są gotowi przyjąć uchodźców. Omenaa wystąpiła w akcji za darmo. Była to jej prywatna decyzja. Zaprzeczam, że mój projekt ma coś wspólnego z TVN - powiedział "Presserwisowi" Rafał Betlejewski. Kolejne odcinki cyklu dziennikarz będzie umieszczał jedynie na swoim kanale na YouTube.

Maciej Kucharski

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY