Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu najwięcej interakcji w społecznościach miała WP

Badanie Storyclash dla "Presserwisu" po raz pierwszy uwzględnia interakcje z Twittera

Wirtualna Polska miała w sierpniu br. najwięcej interakcji na Facebooku, Twitterze i Google+ - wynika z analizy firmy Storyclash przygotowanej dla "Presserwisu". Post z największą liczbą interakcji udostępnił natomiast TVN 24.

W sumie, jak wyliczył dla "Presserwisu" i Press.pl Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w lipcu 20,2 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień). Najwięcej z nich (911 tys.) było 1 sierpnia, w rocznicę wybuchu powstania warszawskiego. Badanie po raz pierwszy uwzględnia też Twittera.

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy reagowali na post opublikowany przez TVN 24 z 26 sierpnia z linkiem do tekstu pt. "Nie żyje Grzegorz Miecugow". Miał on 180 tys. interakcji. Na kolejnych miejscach znalazły się: "Filip Chajzer kolejny raz pokazał, co oznacza prawdziwy patriotyzm. Bez wahania spłacił dług 93-letniego powstańca!" opublikowany 1 sierpnia przez NaTemat.pl (40,4 tys.) i "Niemcy w szoku. O tym co właśnie zrobili kibice Legii będzie mówić cała Europa" opublikowany 2 sierpnia w Pikio.pl (40,1 tys.).

Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska - 2,478 mln (spadek o 0,6 w porównaniu z lipcem), wyprzedzając TVN 24 - 1,811 mln (wzrost o 6 proc.) i NaTemat, który miał 1,692 mln interakcji (wzrost o 1,2 proc.).

(JM, 07.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Joy" kontynuuje współpracę z influencerami

Na okładce Selena Gomez (fot. materiały prasowe)

Wrześniowy "Joy" (Marquard Media Polska) ukazał się z dodatkiem "Deynn & Majewski". To kontynuacja udanej współpracy z influencerką Deynn, czyli Maritą Surmą.

Marquard Media Polska kolejny raz wspiera się influencerami. Wcześniej na okładkach "Joy" pojawiały się m.in. Red Lipstic Monster - czyli Ewa Grzelakowska i Maffashion - czyli Julia Kuczyńska.

Czerwcowy numer z Deynn na okładce sprzedał się w ilości 81 000 egz., po dodruku. Był to pierwszy przypadek zwiększenia nakładu w ponadjedenastoletniej historii polskiej edycji pisma.

Na jedynce wrześniowego "Joy" znalazła się Selena Gomez, magazyn liczy 136 stron, a dodatek "Deynn & Majewski" - 16 stron. Pismo jest foliowane. W dodatku znalazły się wywiad i fragmenty książki Marity Surmy i Daniela Majewskiego pt. "Trening życia". Cena magazynu z dodatkiem wynosi 5,99 zł.

Press

(JOK, 07.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo