Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Se.pl przeprasza Michała Tuska

Przeprosiny w Se.pl (fot. screen z Se.pl)

Serwis Se.pl (ZPR Media) opublikował przeprosiny Michała Tuska, syna Donalda Tuska. To realizacja wyroku Sądu Apelacyjnego z maja br.

Przeprosiny ukazały się nad serwisem Se.pl. Sprawa dotyczy tekstu z sierpnia 2012 roku, autorstwa Marcina Młynarczyka, pt. "Michałowi Tuskowi grozi do 10 lat więzienia". Artykuł zawierał streszczenie rozmowy z Tomaszem Kwiatkiem, prezesem Stowarzyszenia "Stop Korupcji", opublikowanej w "Gazecie Polskiej Codziennie". W tekście napisano, że - zdaniem Kwiatka - "istnieje poważne podejrzenie, że syn premiera Michał Tusk dopuścił się dwóch poważnych przestępstw".

Tusk, którego reprezentował mec. Roman Giertych, złożył w związku z tym artykułem pozew o ochronę dóbr osobistych. W październiku 2014 roku Sąd Okręgowy Warszawa-Praga uznał, że doszło do naruszenia godności i dobrego imienia syna byłego premiera, nakazał przeprosiny i 30 tys. zł zadośćuczynienia.

9 maja br. sąd apelacyjny podtrzymał wyrok, nakazując przeprosiny (przez siedem dni na stronie głównej Se.pl) i zmniejszając zadośćuczynienie do 5 tys. zł.

Press

Przeprosiny w Se.pl (fot. screen z Se.pl)


(JM, 06.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu najwięcej interakcji w społecznościach miała WP

Badanie Storyclash dla "Presserwisu" po raz pierwszy uwzględnia interakcje z Twittera

Wirtualna Polska miała w sierpniu br. najwięcej interakcji na Facebooku, Twitterze i Google+ - wynika z analizy firmy Storyclash przygotowanej dla "Presserwisu". Post z największą liczbą interakcji udostępnił natomiast TVN 24.

W sumie, jak wyliczył dla "Presserwisu" i Press.pl Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w lipcu 20,2 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień). Najwięcej z nich (911 tys.) było 1 sierpnia, w rocznicę wybuchu powstania warszawskiego. Badanie po raz pierwszy uwzględnia też Twittera.

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy reagowali na post opublikowany przez TVN 24 z 26 sierpnia z linkiem do tekstu pt. "Nie żyje Grzegorz Miecugow". Miał on 180 tys. interakcji. Na kolejnych miejscach znalazły się: "Filip Chajzer kolejny raz pokazał, co oznacza prawdziwy patriotyzm. Bez wahania spłacił dług 93-letniego powstańca!" opublikowany 1 sierpnia przez NaTemat.pl (40,4 tys.) i "Niemcy w szoku. O tym co właśnie zrobili kibice Legii będzie mówić cała Europa" opublikowany 2 sierpnia w Pikio.pl (40,1 tys.).

Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska - 2,478 mln (spadek o 0,6 w porównaniu z lipcem), wyprzedzając TVN 24 - 1,811 mln (wzrost o 6 proc.) i NaTemat, który miał 1,692 mln interakcji (wzrost o 1,2 proc.).

(JM, 07.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo