Spadek sprzedaży dzienników w lipcu
W lipcu br. wszystkim dziennikom ogólnopolskim spadła sprzedaż. Najmniej straciła "Gazeta Polska Codziennie" (Forum SA), najwięcej - "Gazeta Wyborcza" (Agora SA).
Według Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najwyższą średnią sprzedaż ogółem wśród dzienników ogólnopolskich miał lipcu br. "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - 252 576 egz. (spadek o 5,18 proc. w porównaniu z lipcem 2016 roku). Na drugim miejscu był "Super Express" (ZPR Media) - 127 492 egz. (spadek o 6,47 proc.), który wyprzedzał "Gazetę Wyborczą" (Agora SA) - 107 800 egz. (największy spadek w zestawieniu: o 24,18 proc.).
Najmniejszy spadek miała "Gazeta Polska Codziennie" - o 3,29 proc., do 18 522 egz. Spadek poniżej 4 proc. zanotowały również: "Dziennik Gazeta Prawna" - o 3,9 proc., do 38 706 egz. i "Przegląd Sportowy" (RASP) - o 3,88 proc., do 23 321 egz.
(JM, 06.09.2017)