Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Lubowska na czele GroupM Poland

Anna Lubowska jest związana z WPP od ponad 20 lat (fot. materiały prasowe)

Mediowa grupa inwestycyjna GroupM (holding WPP) powołała Annę Lubowską na stanowisko CEO GroupM Poland.

Anna Lubowska stanęła na czele executive committee GroupM w Polsce, w skład którego wchodzą prezesi każdej z należącej do grupy agencji: Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus. Zajmie się całokształtem działań operacyjnych GroupM i zarządzaniem finansami. Będzie raportować bezpośrednio do Dominica Graingera, CEO GroupM EMEA.

Lubowska jest związana z WPP od ponad 20 lat. Od 2009 roku jako chairman MEC, Russia and CIS zarządzała rozwojem biznesu w 29 krajach. Wcześniej pełniła funkcję CEO CEE i CEO MEC Poland. Była również związana z agencjami holdingu WPP: JWT/Parintex i Y&R. W latach 2009-2011 pełniła obowiązki prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.


(IKO, 06.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Izabela Albrychiewicz zostanie prezesem polskiego oddziału Wavemaker

Izabela Albrychiewicz związana jest z MEC i WPP od blisko 20 lat (fot. materiały prasowe)

Izabela Albrychiewicz, CEO domu mediowego MEC w Polsce, stanie na czele polskiego oddziału Wavemaker, który w styczniu 2018 roku powstanie z połączenia MEC i Maxusa (oba należą do GroupM, holding WPP). Jaromir Sroga, obecny prezes Maxusa, będzie head of transformation polskiego oddziału GroupM.

Izabela Albrychiewicz została powołana na stanowisko prezesa Wavemaker przez Tima Castree, globalnego CEO MEC i Wavemaker. Będzie kierowała prawie 300-osobowym zespołem. W rozmowie z „Presserwisem” Albrychiewicz komentowała w środę, że fuzja oznacza dla klientów agencji „większą siłę i możliwości”.

Albrychiewicz związana jest z MEC i WPP od blisko 20 lat. W 2009 roku przejęła kierownictwo, a w 2011 roku objęła stanowisko prezesa polskiego biura MEC. Zasiada w zarządach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Zdobyła tytuł AdMan Roku 2014, przyznawany przez magazyn "Press".

Z kolei Jaromir Sroga jako head of transformation polskiego oddziału GroupM będzie odpowiadał m.in. za nowe projekty specjalistycznych agencji należących do tej struktury i działania związane z transformacją w obrębie agencji grupy, w tym zajmie się fuzją MEC i Maxusa. Będzie raportował bezpośrednio do Anny Lubowskiej, CEO GroupM.

Klientami Maxusa są m.in. Alior Bank, Angelini Pharma Polska, Huawei, Kaufland. Z kolei wśród klientów MEC znajdują się Nationale-Nederlanden, Nestlé, Colgate-Palmolive, Jeronimo Martins, Ikea.


(IKO, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo