Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurozet konkuruje o częstotliwość z Radiem Bartoszyce

(fot. pixabay.com)

O częstotliwość radiową w Bartoszycach (woj. warmińsko-mazurskie) ubiegają się spółki Radio Bartoszyce i Eurozet.

Na częstotliwości 90,9 MHz do jesieni ub.r. nadawało w Bartoszycach Radio Eska Bartoszyce (Radio Bartoszyce w 2013 roku przystąpiło do sieci Eska na zasadzie umowy franczyzowej). Stacja musiała zaprzestać emisji, gdy zmarł jej właściciel Aleksander Godlewski. Koncesja wydana rozgłośni była imienna i wygasła. W związku z tym Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpisała konkurs na zwolnioną częstotliwość.

Dalszym prowadzeniem lokalnej rozgłośni zainteresowany jest syn Aleksandra Godlewskiego - Mariusz Godlewski, który wziął udział w postępowaniu. Jego konkurentem w rywalizacji o częstotliwość jest Eurozet, który zaproponował uruchomienie w Bartoszycach stacji sieci Meloradio.

KRRiT podała również, że w konkursie na nadawanie w Błońcu (woj. świętokrzyskie) na częstotliwości 91,8 MHz jako jedyna zgłosiła się Diecezja Kielecka, nadawca Radia eM Kielce.

(KOZ, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Wojciechowski gospodarzem nowej audycji w Chillizet

(fot. pixabay.com)

Prezenter Radia Zet Marcin Wojciechowski zaczął prowadzić autorską audycję ”Strona B” w Chillizet (również Eurozet).

”Strona B” to cotygodniowy program muzyczny, w którym Marcin Wojciechowski prezentuje nieznane wersje znanych utworów: remiksy, wersje akustyczne, a cappella i covery. Programu Wojciechowskiego słuchać będzie można co czwartek między 22 a północą.

(KOZ, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo