Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: internet

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Cały Wrocław, jeden adres" - kampania serwisu Wroclaw.wyborcza.pl

Za kreację i spot odpowiada dział promocji "Gazety Wyborczej" (fot. materiał prasowy)

Wystartowała kampania promocyjna "Cały Wrocław, jeden adres" wspierająca serwis Wroclaw.wyborcza.pl.

W kampanii redakcja serwisu przekonuje, że najświeższe i najważniejsze informacje z Wrocławia i okolic mieszkańcy znajdą na Wroclaw.wyborcza.pl.

W kreacjach towarzyszących kampanii pojawiają się zdjęcia miejsc i wydarzeń charakterystycznych dla Wrocławia, m.in. Rynku, neonu "dobry wieczór we Wrocławiu", rzeźby miejskiej "Pociąg do nieba" czy corocznego bicia rekordu Guinnessa w graniu na gitarze. Te same obrazy pojawiają się też w 15-sekundowym spocie, który także jest elementem kampanii. Akcja trwa m.in. w Google, w serwisach Facebook i YouTube oraz - w ramach autopromocji - w serwisie Wroclaw.wyborcza.pl.


(JOK, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: fotografia prasowa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reuters uruchomił granty dla fotoreporterów

(fot. Agnali / pixabay.com / lic. CC0)

Fotoreporterzy i studenci fotografii z całego świata mogą aplikować o granty przyznawane przez agencję Reuters w ramach nowego programu dla fotoreporterów.

Agencja ogłosiła swój nowy program na trwającym właśnie we Francji prestiżowym festiwalu Visa Pour l'Image International w Perpignan. Reuters postanowił poprzez ten projekt "rekrutować i rozwijać nową generację fotoreporterów, którzy mają opowiadać oryginalne historie z całego świata".

Aplikacje można składać od 10 września do 10 grudnia. Reuters przyzna granty w wysokości 5 tys. dol. maksymalnie ośmiu osobom. Zalecane są projekty, które da się zrealizować blisko miejsca zamieszkania w czasie kilku tygodni lub miesięcy. Mają być wykonane w przyszłym roku i będą dystrybuowane za pomocą platformy Reutersa. W ich realizacji ma pomagać Yannis Behrakis, senior editor w Reutersie.

Aplikujący muszą przesłać CV, portfolio składające się z 35-50 zdjęć lub fotoreportaży oraz list motywacyjny dokładnie opisujący projekt lub pomysł na który chcą przeznaczyć grant na adres ReutersPhotoGrant@thomsonreuters.com. Portfolio można przesłać w formie linku do platformy hostingowej z plikami. (JM)

(JM, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo