Temat: internet

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Cały Wrocław, jeden adres" - kampania serwisu Wroclaw.wyborcza.pl

Za kreację i spot odpowiada dział promocji "Gazety Wyborczej" (fot. materiał prasowy)

Wystartowała kampania promocyjna "Cały Wrocław, jeden adres" wspierająca serwis Wroclaw.wyborcza.pl.

W kampanii redakcja serwisu przekonuje, że najświeższe i najważniejsze informacje z Wrocławia i okolic mieszkańcy znajdą na Wroclaw.wyborcza.pl.

W kreacjach towarzyszących kampanii pojawiają się zdjęcia miejsc i wydarzeń charakterystycznych dla Wrocławia, m.in. Rynku, neonu "dobry wieczór we Wrocławiu", rzeźby miejskiej "Pociąg do nieba" czy corocznego bicia rekordu Guinnessa w graniu na gitarze. Te same obrazy pojawiają się też w 15-sekundowym spocie, który także jest elementem kampanii. Akcja trwa m.in. w Google, w serwisach Facebook i YouTube oraz - w ramach autopromocji - w serwisie Wroclaw.wyborcza.pl.


(JOK, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.