Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lotos rusza z nową kampanią wizerunkową

Lotos rozpoczął kampanię wizerunkową (fot. screen z profilu GrupaLotos/YouTube)

Lotos rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową z hasłem "Naj nie bierze się znikąd". Posługując się analogią do sportu, marka opowiada o konieczności nieustannego ulepszania swoich produktów i usług.

W kampanii biorą udział gwiazdy sportu, z którymi współpracuje Lotos: piłkarze reprezentacji Polski oraz rajdowy kierowca Kajetan Kajetanowicz, wielokrotny mistrz Polski i Europy.
Spot został nakręcony przy użyciu specjalnej technologii filmowania, dającej poczucie zatrzymanej w ruchu akcji; realizacja wymagała zaangażowania ekipy kaskaderskiej. Narratorem, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularnonaukowy "Sonda 2" w TVP.

Jest to druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej wiele obszarów działalności Grupy Kapitałowej Lotos, która wystartowała w czerwcu br. Rozpoczęła ona cykl działań z obszaru komunikacji marketingowej, które pokazują Lotos w procesie dążenia do doskonałości oraz osiągania konkretnych celów.

"Kampanią >>Naj nie bierze się znikąd<< staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką Lotos; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw" – tłumaczy Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie Lotos.
Kampania obejmuje telewizję i działania w internecie.
Za jej realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński.

(AMS, 04.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Squla z kampanią w telewizji i tytułach Polska Press Grupy

Do 7,5 tys. szkół podstawowych Squla.pl dostarczy materiały edukacyjne (fot. materiały prasowe)

Serwis edukacyjny Squla.pl (FutureWhiz Media B.V.) rozpoczyna kampanię ATL wspieraną działaniami PR.

Za realizację kampanii odpowiada firma The Oddshop B.V., autorem kreacji jest uznany holenderski reżyser Rene Nuijens. Emisja 30- i 15-sekundowych spotów rozpocznie się 10 września i zakończy 22 października br. (Polsat, TVN, kanały tematyczne, m.in. TVP ABC, TVN Style, 4.fun tv, TLC, HGTV, Kuchnia+). Squla.pl promowany będzie także w głównych tytułach Polska Press Grupy i przez działania realizowane z blogosferą.
Ponadto do 7,5 tys. szkół podstawowych zostaną dostarczone materiały informacyjne umożliwiające nauczycielom bezpłatny dostęp do serwisu. Za realizację działań PR odpowiada agencja Synertime, za planowanie i zakup mediów - Carat Polska.

(IKO, 06.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo