Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: social media

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przystanek Woodstock najbardziej medialnym festiwalem muzycznym

Jerzy Owsiak (fot. Michał Kołyga)

W okresie od 1 czerwca do 30 sierpnia br. na temat 11 letnich festiwali muzycznych w mediach (telewizja, prasa, internet, radio) pojawiło się 857 979 wzmianek – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów przygotowanej dla „Presserwisu”.

W okresie od 1 czerwca do 30 sierpnia br. na temat 11 letnich festiwali muzycznych w mediach (telewizja, prasa, internet, radio) pojawiło się 857 979 wzmianek – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów przygotowanej dla „Presserwisu”.

Najwięcej wzmianek pojawiło się na temat Przystanku Woodstock, który odbywał się w dniach 3-5 sierpnia br. w Kostrzynie nad Odrą - 593,2 tys. materiałów. Dla porównania w 2016 roku, w okresie 1.06-22.08 było to 24,4 tys. Na medialność tego festiwalu w br. wpływ miała m.in. wypowiedź ministra spraw wewnętrznych Mariusza Błaszczaka, który zgłaszał wątpliwości co do bezpieczeństwa imprezy, a także wypowiedź Jerzego Owsiaka, prezesa fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, skierowana do posłanki PiS Krystyny Pawłowicz, aby spróbowała seksu.
O letnich festiwalach muzycznych najchętniej rozpisywano się w mediach społecznościowych – 811 tys. materiałów. W serwisach internetowych pojawiło się 42,4 tys. materiałów, w radiu i telewizji - 2,7 tys., a w prasie - 2,4 tys.
Wzmianki pochodziły najczęściej z Facebooka (609 tys.), Instagrama (101 tys.), Twittera (44 tys.), YouTube (29 tys.), Wykopu (9,5 tys.).

Press

Na temat Przystanku Woodstock w mediach w tym roku pojawiło się prawie 600 tys. materiałów (fot. Press)


(IKO, 04.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lotos rusza z nową kampanią wizerunkową

Lotos rozpoczął kampanię wizerunkową (fot. screen z profilu GrupaLotos/YouTube)

Lotos rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową z hasłem "Naj nie bierze się znikąd". Posługując się analogią do sportu, marka opowiada o konieczności nieustannego ulepszania swoich produktów i usług.

W kampanii biorą udział gwiazdy sportu, z którymi współpracuje Lotos: piłkarze reprezentacji Polski oraz rajdowy kierowca Kajetan Kajetanowicz, wielokrotny mistrz Polski i Europy.
Spot został nakręcony przy użyciu specjalnej technologii filmowania, dającej poczucie zatrzymanej w ruchu akcji; realizacja wymagała zaangażowania ekipy kaskaderskiej. Narratorem, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularnonaukowy "Sonda 2" w TVP.

Jest to druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej wiele obszarów działalności Grupy Kapitałowej Lotos, która wystartowała w czerwcu br. Rozpoczęła ona cykl działań z obszaru komunikacji marketingowej, które pokazują Lotos w procesie dążenia do doskonałości oraz osiągania konkretnych celów.

"Kampanią >>Naj nie bierze się znikąd<< staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką Lotos; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw" – tłumaczy Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie Lotos.
Kampania obejmuje telewizję i działania w internecie.
Za jej realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński.

(AMS, 04.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo