Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec Eurosport.onet.pl - ale nie koniec współpracy Onetu z Eurosportem

(fot. pixabay.com)

Grupa Onet-RAS Polska zmieniła serwis Eurosport.onet.pl w Sport.onet.pl. Wydawca zapewnia, że nie kończy współpracy z Eurosportem.

Serwis Eurosport.onet.pl powstał we wrześniu 2012 roku w wyniku nawiązania współpracy Onetu i Eurosportu. Eurosport.onet.pl zastąpił wówczas Sport.onet.pl i Eurosport.pl. Teraz internauci z adresu Eurosport.onet.pl przekierowywani są na Sport.onet.pl, który jednocześnie ma odświeżony layout. – W ciągu ostatnich pięciu lat segment sportowy Grupy Onet-RAS Polska zmieniał się i umacniał. Nawiązywaliśmy kolejne partnerstwa i aktualnie oferujemy dostęp do materiałów wideo wszystkich sportowych kanałów telewizyjnych w kraju – informuje Łukasz Widuliński, redaktor naczelny serwisów sportowych Grupy Onet-RASP. – Współpraca z Eurosportem trwa i materiały z tego źródła są niezmiennie dostępne w naszym serwisie – zaznacza Widuliński.

Agnieszka Jurkiewicz, corporate communications manager w Discovery, stwierdza natomiast: – Na tym etapie współpracujemy z Onetem.
Jak informowaliśmy, w sierpniu br. ruszył serwis Canalplussport.onet.pl z treściami wideo pochodzącymi z kanałów NC+.

W lipcu Eurosport.onet.pl odwiedziło 4,42 mln użytkowników, którzy wygenerowali łącznie 95,66 mln odsłon (dane PBI/Gemius).

(KOZ, 03.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: konkursy i nagrody

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do 16 września br. można zgłaszać filmy do Grand Video Awards

Do 16 września br. można zgłaszać filmy do Grand Video Awards. Zwycięzców  poznamy podczas uroczystej gali 12 października br.   

Grand Video Awards to konkurs dla najbardziej kreatywnych i oryginalnych autorów wideo w internecie organizowany przez magazyn „Press”. Jest przeznaczony dla niezależnych twórców oraz dla pracowników tworzących wideo w agencjach reklamowych i PR, domach produkcyjnych, studiach filmowych i postprodukcyjnych. Filmy oceni jury, w skład którego wejdą specjaliści od mediów społecznościowych, fachowcy z dziedziny produkcji telewizyjnej, filmowej i internetowej, eksperci z agencji reklamowych, dyrektorzy zarządzający największych marek oraz uznani twórcy wideo w sieci.

Zgłoszenia są przyjmowane do 16 września br. przez formularz dostępny na stronie internetowej www.grandvideoawards.pl. Zwycięzców trzeciej edycji Grand Video Awards poznamy podczas gali 12 października br. w kinie Iluzjon w Warszawie.

Partnerzy konkursu to: T-Mobile, NCK, OTO Film, Audio Network. Partner technologiczny: Asus. Partner kreatywny: Change Serviceplan. Partnerem gali jest Film Garden.

Sieci partnerskie: Epic Makers, Gamellon, Get Hero, LifeTube, Mediakraft, TalentMedia, Video Brothers. 

Patroni medialni: Eurozet, Brand 24, YT 360, ApyNews, Tube News, Grazia.

Maciej Kucharski

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo