Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa 4fun Media miała w pierwszym półroczu prawie 3,5 mln zł zysku

(fot. pixabay.com)

Grupa Kapitałowa 4fun Media SA w pierwszym półroczu br. zwiększyła przychody i zysk netto.

Przychody grupy ze sprzedaży, w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r., urosły o 27 proc. do 22,85 mln zł. Największą część – 12,13 mln zł – stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 17,7 proc.). Sprzedaż akcji specjalnych przyniosła spółce 1,69 mln zł, tj. o 71 proc. więcej niż rok wcześniej. ”Wzrost telewizyjnych przychodów reklamowych Grupy Kapitałowej był możliwy zarówno dzięki nieznacznej poprawie oglądalności głównego kanału 4fun.tv (…) i stabilnej oglądalności dwóch pozostałych kanałów nadawanych przez spółkę” – czytamy w sprawozdaniu spółki. Poza 4fun.tv należą do niej 4fun Gold Hits i 4fun Dance.

Działalność agencji reklamowej Bridge2fun dała spółce 3,76 mln zł wobec 1,54 mln zł rok wcześniej. Przychody sieci reklamy zewnętrznej Screen Network wyniosły 4,52 mln zł (o 2,7 proc. więcej), a z usług dystrybucyjnych firmy Program – 457 tys. zł (o 32,5 proc. więcej).

Wynik EBITDA poprawił się rok do roku o 95,6 proc. do 5,81 mln zł. Grupa osiągnęła 3,48 mln zł zysku netto wobec 744 tys. w pierwszym półroczu ub.r. ”Poprawa efektywności w działalności Grupy Kapitałowej 4fun Media SA była wynikiem znacząco wyższej sprzedaży reklam telewizyjnych oraz usług agencji reklamowej, ale także oszczędności kosztowych poczynionych w 2016 roku” – podała spółka w sprawozdaniu półrocznym.

(KOZ, 03.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.