Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy magazyn informacyjno-publicystyczny w Polskim Radiu 24

(fot pixabay.com)

W przyszłym tygodniu w ramówce Polskiego Radia 24 zadebiutuje nowy magazyn informacyjno-publicystyczny nadawany w południe - dowiedział się "Presserwis" i Press.pl.

Godzinny program ma być przedstawieniem wydarzeń, które działy się do południa danego dnia. Składać się będzie z bloku z informacjami z kraju, materiałów przygotowanych przez naczelne redakcje Polskiego Radia: publicystyki międzynarodowej, gospodarczej i sportowej, a także z części publicystycznej, czyli rozmów z gośćmi.

Jednocześnie od września Polskie Radio 24 przywraca wydania serwisów informacyjnych w weekendy w połowie godziny. Zrezygnowano z nich w kwietniu br.

Wśród nowych audycji, jakie planuje rozgłośnia na jesień, będzie m.in. magazyn o patologiach wymiaru sprawiedliwości.

(KOZ, 02.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meloradio gra zamiast Radia Zet Gold

Eurozet w poniedziałek 4 września zastąpił liczącą 19 stacji sieć Radio Zet Gold nowym radiem - Meloradiem, które przyjęło profil muzyczny określany jako easy listening.

Playlista Meloradia to połączenie klimatycznych przebojów z ostatnich pięciu dekad i współczesnych utworów - jak podaje Eurozet - ”wprawiających w przyjemny nastrój”. Nadawca twierdzi, że baza muzyczna Meloradia ma być zdecydowanie szersza od playlist większości stacji nadających w Polsce. Grupą docelową nowego radia są osoby w wieku 25-59 lat.
Meloradio w serwisach informacyjnych obok informacji z kraju i ze świata chce duży nacisk kłaść na wiadomości dotyczące szeroko rozumianej kultury popularnej i lifestylu.
Jak już informowaliśmy, poranki w Meloradiu prowadzić będzie Piotr Sworakowski (od 6.30 do 10). Gospodarzem pasma ”Twój dzień z Melo” (od 10 do 15) będzie Małgorzata Kościelniak. Blok ”Druga połowa dnia” (od 15 do 20) poprowadzi z kolei Piotr Opoka. Cała trójka dotychczas pracowała w Zet Gold. Z dotychczasowego zespołu zostają również m.in. Magdalena Kasperowicz i Anna Chmiel. Do grona prowadzących dołączają natomiast Jarosław Budnik i Grzegorz Kowalczyk, ostatnio związani z Radiem Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory).
Prezes Eurozetu Andrzej Matuszyński stwierdził, że sieć Zet Gold, której częstotliwości przejęło Meloradio, ”na bardzo konkurencyjnym rynku w sposób niewystarczający spełniła nasze i słuchaczy oczekiwania”. W fali lipiec-maj br. uzyskała 0,7 proc. udziału w czasie słuchania. Sieć Zet Gold powstała w 2013 roku na bazie Planety FM, Traffic FM i Radia Plus Toruń. Później weszły w jej skład, na mocy umowy franczyzowej: Radio Mazury z Ostródy, Radio 98,1 FM z Inowrocławia i Radio Sudety z Dzierżoniowa.
Redaktorem naczelnym Meloradia jest Kamil Dąbrowa, a dyrektorem muzycznym - Łukasz Pieter. Obaj zajmowali analogiczne stanowiska w Zet Gold.


(KOZ, 04.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo