Temat: Centra kongresowe

Dział:

Dodano: Sierpień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wrocławskie Centrum Kongresowe przy Hali Stulecia

fot. M. Golen

REALIZACJA WYDARZENIA

Wrocławskie Centrum Kongresowe (WCK) jest integralną częścią zabytkowej Hali Stulecia wpisanej na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Mieści się w dawnym historycznym pawilonie Restauracji Tarasowej. Realizowane w WCK imprezy można uatrakcyjnić pokazem Wrocławskiej Fontanny Multimedialnej. W ofercie jest pięć stałych, tematycznych programów wodnego show, które mogą być wzbogacone o dodatkowe animacje.

Obiekt jest dostosowany do organizacji bardzo różnych wydarzeń – od biznesowych, kulturalnych po sportowe. Przestrzenie sal konferencyjnych można zaaranżować na wiele sposobów, zgodnie z potrzebami klienta. Istnieje możliwość zastosowania najnowocześniejszych narzędzi technologicznych, np. streamingi, urządzenia do głosowania bezprzewodowego, systemy wideokonferencji, systemy digital signage, wewnętrzne systemy GPS, aplikacje mobilne dla uczestników i organizatorów imprez.

Press

Na terenie znajduje się bistro-bar serwujący szybkie i smaczne dania w przystępnych cenach oraz elegancka restauracja à la carte z daniami kuchni europejskiej i polskiej. Każdy z lokali pomieści do 100 gości i posiada kryty taras. Restauracja realizuje również usługi cateringowe. Zewnętrzne firmy cateringowe, obsługujące imprezy w WCK, mogą skorzystać z osobnego zaplecza.

Każde zlecenie jest traktowane indywidualnie, a doskonała znajomość obiektu przez profesjonalny zespół WCK pozwala na skomponowanie indywidualnej oferty dopasowanej do potrzeb kontrahenta.

Do tej pory na terenie WCK odbyły się m.in. koncerty Zakopower, Leszka Możdżera, Melody Gardot, widowiska kabaretowe – Cezary Pazura, kabaret Paranienormalni, sporty bilardowe w ramach The World Games 2017, Wrocławskie Targi Książek, Targi Gier, spotkania na szczeblu ministerialnym w ramach polskiej prezydencji w UE, Wroclaw Global Forum, kongresy medyczne, Kongres Fizyków, EAZA – Zjazd Europejskiego Stowarzyszenia Ogrodów Zoologicznych i Akwariów.

HIT 2017 ROKU

Światowy Kongres IFLA – Międzynarodowej Federacji Stowarzyszeń i Instytucji Bibliotekarskich i Generalne Zgromadzenie członków IFLA (19-25.08.2017), w którym wzięło udział 3,5 tys. osób. Do zadań zespołu WCK należało m.in. zaaranżowanie przestrzeni, logistyka całej imprezy, zapewnienie łączy i przyłączy internetowo-elektrycznych, budowa scenografii. Aranżacja sal zmieniana była codziennie, podobnie z przyłączami internetowymi i elektryką.

PODSTAWOWE INFORMACJE O OBIEKCIE

Powierzchnia, sale: Obiekt mieści maksymalnie 3,5 tys. osób w pięciu salach konferencyjnych, w Sali Wielofunkcyjnej, Sali Audytoryjnej, czterech salach konferencyjnych (A-D), czterech małych salach spotkań oraz salonie VIP. Na terenie znajdują się też: dwa foyer, restauracja i bistro wraz z zadaszonymi tarasami, taras widokowy oraz parking podziemny i naziemny z 792 miejscami, w tym na 20 autokarów. W odległości 250 m znajduje się hotel.

Wyposażenie: Najwyższej jakości systemy audiowizualne, profesjonalne systemy oświetlenia konferencji, z możliwością dostosowania do potrzeb klienta, przestrzeń do ustawienia mobilnych kabin do tłumaczeń symultanicznych, system digital signage, przewodowy i bezprzewodowy internet.

Kategorie i liczba imprez w ostatnim roku: Konferencje, spotkania, bankiety, koncerty, szkolenia, imprezy sportowe, kongresy, kabarety, imprezy plenerowe, targi i in. – w sumie 161 imprez.

Połączenia komunikacyjne: Odległość do: przystanku komunikacji miejskiej – 250 m, dworca głównego i autobusowego – 4 km, lotniska – 13 km, autostrady – 18 km; 4 h jazdy samochodem do Berlina, Pragi i Warszawy.

Press

KONTAKT

ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław

Dział Sprzedaży

Tel: 71 347 50 87, 71 347 50 18, 71 347 50 13, 71 347 51 08, 71 347 51 16

sprzedaz@halastulecia.pl
www.halastulecia.pl

(31.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: Centra kongresowe

Dział:

Dodano: Sierpień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Centrum Kongresowe ICE Kraków

fot. Archiwum KBF

REALIZACJA WYDARZENIA

Centrum jest dostosowane do organizacji każdego typu wydarzeń: kongresów, konferencji, sympozjów i forów (MICE), wydarzeń kulturalnych: koncerty muzyki klasycznej i rozrywkowej, spektakle teatralne, operowe, widowiska multimedialne i akrobatyczne, wydarzeń społecznych oraz biznesowych.

Centrum Kongresowe ICE Kraków dwukrotnie zdobyło tytuł najlepszego centrum kongresowego Nowej Europy w konkursie Meetings Star Award 2015 i 2016. Jako jeden z pierwszych w Polsce profesjonalnych obiektów konferencyjnych wprowadziło standard gwarancji obsługi osobowej w kosztach najmu. Zespół techniczny dedykowany jest wydarzeniu w zależności od jego wielkości. W skład zespołu wchodzą: elektroakustycy, technicy mechaniki sceny, oświetleniowcy, konserwatorzy, a także project manager, który opiekuje się całością eventu.

Press

W obiekcie działa firma cateringowa Masters Catering, która na stałe współpracuje z ICE Kraków oraz posiada w obiekcie własne przestrzenie operacyjne. Organizator może skorzystać z usług dowolnej zewnętrznej firmy cateringowej. Na uwagę zasługuje także wyjątkowa lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko historycznego serca Polski – Zamku Królewskiego na Wawelu, tuż nad Wisłą.

Do tej pory zorganizowano m.in.: 41. Sesję Światowego Komitetu Dziedzictwa UNESCO, ISF Światowy Kongres Nasienny, Europejski Kongres Samorządów, 46. międzynarodową konferencję Stowarzyszenia The European Dialysis and Transplant Nurses Association/European Renal Care Association (EDTNA/ERCA), European Lotteries Congress 2017, Impact’17, Digital Dragons, MIRCIM 2017; targi: Absolvent Talent Days, Targi Ślubne, PIKE Międzynarodowa Konferencja i Wystawa Dostawców Kontentu Telewizyjnego; koncerty: Diana Damrau, Ivo Pogorelić, Suzanne Vega, Ive Mendes, Bryan Ferry, Patricia Kaas, Max Richter, Marc Minkowski, Jordi Savall, Pat Metheny.

HIT 2017 ROKU

Sesja Światowego Komitetu Dziedzictwa UNESCO (2–12.07.2017). W obsługę wydarzenia zaangażowanych było ponad 1 tys. osób, a bezpieczeństwa strzegło 38 żandarmów i 700 policjantów. Przygotowania do sesji trwały siedem miesięcy. W sesji wzięło udział 3 tys. osób, zaaranżowano 51 pomieszczeń, zorganizowano 35 eventów towarzyszących.

PODSTAWOWE INFORMACJE O OBIEKCIE

Powierzchnia, sale: Cztery sale główne: Sala Audytoryjna /n(1915 miejsc), Sala Teatralna (598), Sala Kameralna (500m2), Zespół Sal Konferencyjnych (500 m2), czteropoziomowe przeszklone foyer z widokiem na Wawel – łącznie 2880 m2, 3,2 tys. miejsc siedzących. Na terenie dwupoziomowy parking podziemny na 336 miejsc, a także pokój medyczny i pokój rodzica z dzieckiem. Odległość do najbliższego hotelu – 50 m.

Wyposażenie: Rozbudowany system digital signage, 16 ekranów nad ladą recepcyjną, za nią mleczna szyba projekcyjna, wbudowane w obrys sal kabiny do tłumaczeń. Reflektory i ekrany akustyczne zmieniające czas pogłosu. Sala Audytoryjna i Teatralna wyposażone w ekrany oraz projektory Eiki LC-HDT2000 o jasności 15 000 ANSI lumenów w technologii 3LCD o rozdzielczości 2K.

Kategorie i liczba imprez w ostatnim roku: Wydarzenia związane z przemysłem spotkań oraz wydarzenia kulturalne – w sumie 177.

Połączenia komunikacyjne: Odległość do najbliższego przystanku – 50 m, postój taksówek – 50 m, pętla autobusowa komunikacji miejskiej – 150 m. Czas dojazdu z lotniska, do dworca kolejowego – 20 minut.

Press

KONTAKT

Michał Zalewski,
rzecznik prasowy operatora
ICE Kraków – Krakowskiego
Biura Festiwalowego
mzalewski@

biurofestiwalowe.pl,
Tel. 513 099 671

(31.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY