Z Bauera odchodzi Agnieszka Gronowska, Marta Gądek na nowym stanowisku
Z biurem reklamy Wydawnictwa Bauer rozstaje się Agnieszka Gronowska, dyrektor działu pism kobiecych premium. Biuro łączy działy pism poradnikowych, młodzieżowych i luksusowych.
Agnieszka Gronowska przedtem była szefową działu pism poradnikowych (później podzielił się on na działy: kobiecy premium i poradnikowo-rozrywkowy). Do biura reklamy Wydawnictwa Bauer trafiła w grudniu 2014 roku. Wcześniej Gronowska pracowała w Burda Media Polska.
Na czele nowego działu reklamy – pism luksusowych i poradnikowych – staje Marta Gądek, dotychczas dyrektor działu pism luksusowych. Gądek kierowała również działem pism młodzieżowych.
"Zmiany mają na celu wzmocnienie jakościowej oferty reklamowej dla klientów, wykorzystując synergię silnych, wizerunkowych marek kobiecych" – podano w komunikacie.
Jak informuje dyrektor PR Grupy Bauer Media Maciej Brzozowski, Agnieszka Gronowska otrzymała propozycję pozostania w strukturach, ale z niej nie skorzystała.
Działem pism poradnikowo-rozrywkowych nadal kieruje Katarzyna Kilanowska.
Jednocześnie zmiany zachodzą również w dziale oferty specjalnej biura reklamy. Od września będzie się on składać z trzech współpracujących ze sobą zespołów sprzedażowych: solutions (przygotowuje oferty 360 stopni), działu online i działu sprzedaży zasięgowo-wizerunkowej prasy magazynowej. Dotychczas każdy z zespołów pracował oddzielnie, teraz ma się koncentrować na wspólnym tworzeniu ofert dla klientów reklamowych.
(KOZ, 29.08.2017)