Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidlaki z Ryneczku to odpowiedź Lidla na Świeżaki Biedronki

Lidl rozpoczyna akcję "Lidlaki z Ryneczku" (fot. materiały prasowe)

Lidl Polska wprowadził do sprzedaży pluszowe maskotki w kształcie warzyw i owoców – Lidlaki z Ryneczku. Podobne maskotki (Świeżaki) oferuje już konkurencyjna sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).

Lidlaki z Ryneczku będzie można kupić od 28 sierpnia br. za 9,99 zł. W kolekcji znajduje się sześć rodzajów warzyw i owoców: jabłko, marchew, pomidor, brokuł, banan i śliwka. Akcja ma na celu promowanie zdrowej żywności.

"Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci" - tłumaczy w komunikacie prasowym Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.

Również 28 sierpnia br. Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka, rozpocznie drugą odsłonę akcji "Gang Świeżaków", w ramach której za zakupy w tej sieci będzie można odebrać pluszaki w kształcie warzyw i owoców. Świeżaki będą dostępne za darmo po zebraniu 60 punktów bądź 30 punktów - za tyle otrzymamy mniejszą zabawkę, czyli juniora (zakup produktów za 40 zł daje możliwość otrzymania 1 punktu w formie naklejki). Poprzednia akcja Biedronki cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że w sklepach zabrakło pluszaków.


(IKO, 26.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Macademian Girl i Szymon Majewski zachwalają ofertę Plusa

Macademian Girl promuje smartfon Samsung S8 (fot. materiały prasowe)

Blogerka modowa Macademian Girl wystąpiła w kampanii reklamowej Plusa (Polkomtel) wraz z Szymonem Majewskim.

Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie. Macademian Girl i Szymon Majewski promują w niej smartfon Samsung S8 w ofercie JA+ Abonament. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends, a za produkcję dom produkcyjny TFP. Postprodukcją zajęło się Rio De Post. Spot wyreżyserował Florian Malak.


(IKO, 26.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY