Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jet Line inwestuje w MyLED

Klienci Jet Line od września br. mogą planować kampanie na nośnikach cyfrowych (fot. screen z Jetline.pl)

Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line kupiła udziały w spółce MyLED (platforma do planowania i realizowania kampanii digital out of home).

Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line kupiła udziały w spółce MyLED (platforma do planowania i realizowania kampanii digital out of home).

Jet Line kupiło udziały od funduszy inwestycyjnych Inovo i KnowledgeHub, w wyniku czego przejęło pakiet kontrolny spółki MyLED.

"W Jet Line zajmujemy się komunikacją marketingową w przestrzeni. Zależy nam na tym, aby ta przestrzeń była jak najlepsza i jak najskuteczniejsza, pod każdym względem" - informuje Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line. Oznacza to, że klienci Jet Line, dla których dotychczas firma realizowała wyłącznie działania na klasycznych nośnikach reklamy zewnętrznej, od września br. będą mogli planować kampanie na nośnikach cyfrowych. W ofercie MyLED znajdują się 444 cyfrowe ekrany LED, zlokalizowane w 186 miastach w Polsce.


(IKO, 26.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidlaki z Ryneczku to odpowiedź Lidla na Świeżaki Biedronki

Lidl rozpoczyna akcję "Lidlaki z Ryneczku" (fot. materiały prasowe)

Lidl Polska wprowadził do sprzedaży pluszowe maskotki w kształcie warzyw i owoców – Lidlaki z Ryneczku. Podobne maskotki (Świeżaki) oferuje już konkurencyjna sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).

Lidlaki z Ryneczku będzie można kupić od 28 sierpnia br. za 9,99 zł. W kolekcji znajduje się sześć rodzajów warzyw i owoców: jabłko, marchew, pomidor, brokuł, banan i śliwka. Akcja ma na celu promowanie zdrowej żywności.

"Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci" - tłumaczy w komunikacie prasowym Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.

Również 28 sierpnia br. Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka, rozpocznie drugą odsłonę akcji "Gang Świeżaków", w ramach której za zakupy w tej sieci będzie można odebrać pluszaki w kształcie warzyw i owoców. Świeżaki będą dostępne za darmo po zebraniu 60 punktów bądź 30 punktów - za tyle otrzymamy mniejszą zabawkę, czyli juniora (zakup produktów za 40 zł daje możliwość otrzymania 1 punktu w formie naklejki). Poprzednia akcja Biedronki cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że w sklepach zabrakło pluszaków.


(IKO, 26.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo