Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lotto Eurovolley Poland 2017 to okazja do wypromowania się

Jurajska od ponad 20 lat nosi tytuł oficjalnej wody polskiej siatkówki (fot. materiały prasowe)

Sponsorzy i partnerzy rozgrywanych w Polsce Mistrzostw Europy siatkarzy najwięcej działań zaplanowali na początek i na koniec turnieju.

Mecze turnieju prowadzonego pod nazwą Lotto Eurovolley Poland 2017 rozgrywane są od 24 sierpnia do 3 września br. w Ergo Arenie (Gdańsk/Sopot), Azoty Arenie (Szczecin), Tauron Arenie (Kraków) i Spodku (Katowice). Sponsorem tytularnym imprezy jest Lotto, a sponsorami Europejskiej Konfederacji Piłki Siatkowej (CEV): DenizBank i Mikasa. Turniej sponsorowany jest również przez firmy: Plus, LVbet, Fakro, Blachy Pruszyński. Z kolei partnerami biznesowymi Polskiego Związku Piłki Siatkowej są: LeaseTake, Deloitte, IZO NrONE, Jurajska, DPD, Sportowysklep.pl.

- Wszyscy sponsorzy są aktywni podczas meczu otwarcia w Warszawie i finału w Krakowie. Część z nich pojawi się także w innych miastach, w których będą rozgrywane pojedynki – mówi Tomasz Redwan, dyrektor marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Kampanię w Radiu Zet i outdoor wzdłuż autostrad nawiązujące do turnieju prowadzi firma bukmacherska LVbet, a Jurajska promuje mistrzostwa na nośnikach reklamy zewnętrznej w miastach gospodarzy meczów. - Nasz marka będzie towarzyszyć kibicom w ramach animacji na stoiskach przy okazji wszystkich meczów turnieju oraz w mediach społecznościowych. Jednocześnie wody w nowej, sportowej szacie graficznej otrzymały wsparcie promocyjne w placówkach handlowych i poprzez reklamę zewnętrzną – mówi Wojciech Kosmalski, brand manager Jurajska Spółka Kosmalski.

- Będziemy ze swoimi stoiskami na arenach, gdzie będą rozgrywane mecze reprezentacji Polski. Każdy kibic będzie mógł kupić oficjalną piłkę Mikasa z oficjalnym logo mistrzostw, jak i jej replikę – informuje Mariusz Gruszczyński z Folc Sport, dystrybutor Mikasy w Polsce.

Podczas meczu otwarcia turnieju, w którym Polska na stadionie PGE Narodowym zmierzyła się z Serbią, hostessy Fakro (producent okien dachowych i schodów strychowych) rozdawały tak zwane klaskacze. Z kolei w Krakowie przy Tauron Arenie zostanie ustawiony balon lotniczy z logo Fakro. W związku z wydarzeniem firma przygotowała również oficjalny produkt turnieju – roletę ARF, którą sprzedaje w  sklepie internetowym.


(IKO, 26.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jet Line inwestuje w MyLED

Klienci Jet Line od września br. mogą planować kampanie na nośnikach cyfrowych (fot. screen z Jetline.pl)

Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line kupiła udziały w spółce MyLED (platforma do planowania i realizowania kampanii digital out of home).

Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line kupiła udziały w spółce MyLED (platforma do planowania i realizowania kampanii digital out of home).

Jet Line kupiło udziały od funduszy inwestycyjnych Inovo i KnowledgeHub, w wyniku czego przejęło pakiet kontrolny spółki MyLED.

"W Jet Line zajmujemy się komunikacją marketingową w przestrzeni. Zależy nam na tym, aby ta przestrzeń była jak najlepsza i jak najskuteczniejsza, pod każdym względem" - informuje Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line. Oznacza to, że klienci Jet Line, dla których dotychczas firma realizowała wyłącznie działania na klasycznych nośnikach reklamy zewnętrznej, od września br. będą mogli planować kampanie na nośnikach cyfrowych. W ofercie MyLED znajdują się 444 cyfrowe ekrany LED, zlokalizowane w 186 miastach w Polsce.


(IKO, 26.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY