Andrzej Maszewski został szefem Synchrolab
(fot. pixabay.com)
Dział marketingu cyfrowego Synchrolab, agencji reklamy zewnętrznej Jet Line, został przekształcony w spółkę o tej samej nazwie. Zajmuje się ona projektowaniem, konsultacjami i realizacją projektów multidyscyplinarnych służących komunikacji marketingowej.
Prezesem spółki Synchrolab został Andrzej Maszewski, twórca i dotychczasowy szef działu produkcji Jet Line. Z kolei Radosław Miklaszewski, który od ub.r. zarządzał Synchrolabem w ramach Jet Line, od lipca br. jest CEO agencji Directors.
Synchrolab pozycjonuje się jako „laboratorium użytecznej reklamy”, które ma dostarczać klientom kreatywnych pomysłów komunikacyjnych i zintegrowanych usług produkcyjnych. Firma ma wspierać i budować komunikację marek m.in. z sektora budowlanego, telekomunikacyjnego i finansowego.
(IKO, 25.08.2017)