Biedronka po raz drugi oferuje lojalnym klientom Świeżaki
Świeżaki będą dostępne w Biedronce od 28 sierpnia br. (fot. materiały prasowe)
28 sierpnia br. Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka, rozpocznie drugą odsłonę akcji "Gang Świeżaków", w ramach której za zakupy w tej sieci będzie można odebrać pluszaki w kształcie warzyw i owoców.
W drugiej edycji akcji pojawiły nowe maskotki: Groszek Grześ, Rzodkiewka Żaneta, Kalafior Krzyś oraz Borówka Basia. Wprowadzono także maskotki w mniejszym niż poprzednio rozmiarze - tak zwanych juniorów. Świeżaki będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 punktów, a juniora po zebraniu 30 punktów (zakup produktów za 40 zł daje możliwość otrzymania 1 punktu w formie naklejki). Punkty można zbierać do 19 listopada br., a pluszaki będą wydawane do 3 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Poprzednia akcja cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, żew sklepach zabrakło pluszaków.
Akcja poprzedzona została kampanię teaserową "Coś świeżego rusza do Biedronki". Prowadzona jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych: m.in. TVN Style, Polsat Cafe, Stopklatka TV, Polsat Film, Disney Channel, MiniMini+), w internecie i sklepach sieci. Kampanię przygotowała agencja Duda Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
(IKO, 24.08.2017)