Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie tylko Rodowicz, ale też Górniak, Doda i inni wystąpią na festiwalu TVP w Opolu

(fot. Michał Kołyga dla Press)

TVP podała listę artystów, którzy wystąpią podczas 54. edycji Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki Opole 2017. Telewizja potwierdza oficjalnie, że Festiwal rozpocznie jubileusz Maryli Rodowicz.

"Festiwal rozpocznie się wieczorem 15 września w wielkim stylu: jubileusz 50-lecia pracy artystycznej będzie świętować ikona polskiej muzyki - Maryla Rodowicz" - poinformowało Centrum Informacji TVP. W kolejnych dniach imprezy (potrwa do niedzieli 17 września) na scenie amfiteatru opolskiego mają wystąpić m.in.: Edyta Górniak, Doda, Zakopower, Katarzyna Cerekwicka, Izabela Trojanowska, Ania Wyszkoni, Feel, Pectus, Bracia, Norbi, Rafał Brzozowski, Kasia Popowska, Szymon Wydra i Carpe Diem, Natalia Sikora, Jan Pietrzak, Marlena Drozdowska, Piotr Cugowski, Blue Cafe, Krzysztof Kiljański, Kombii, Omen, Stan Borys, Krzysztof Jary Jaryczewski, No To Co, Jan Borysewicz, Andrzej Dąbrowski, Kapitan Nemo, Ryszard Rynkowski, Ryszard Makowski, Papa D., Tercet Egzotyczny, Formacja Nieżywych Schabuff.

Według wcześniejszych planów impreza miała się odbyć 9-11 czerwca br. Po wycofaniu się prawie 40 artystów władze Opola wypowiedziały TVP umowę na organizację festiwalu.


Maciej Kucharski

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 550 mln zł zysku Cyfrowego Polsatu w pierwszym półroczu

W pierwszym półroczu br. Grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła zarówno przychody ze sprzedaży, jak i zysk netto.

Grupa Cyfrowy Polsat w pierwszym półroczu br. zwiększyła przychody o 1,1 proc., do 4,86 mld zł, w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r. Grupa wypracowała 553,1 mln zł zysku netto, czyli o 35,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Koszty operacyjne zmniejszyły się o 3,9 mld zł. EBITDA wyniosła 1,89 mld zł (wzrost o 6,3 proc.). Marża EBITDA poprawiła się z 37,1 proc. do 39 proc.
W samym drugim kwartale br. Grupa Cyfrowy Polsat miała 2,47 mln zł przychodów, czyli o 1,1 proc. więcej niż w drugim kwartale ub.r. Zysk netto wzrósł o 22 proc., do 281,7 mln zł. Koszty operacyjne wyniosły 1,96 mld zł (o 3,9 proc. mniej niż rok wcześniej), a EBITDA – 936,7 mln zł (o 0,2 proc. więcej). Marża EBITDA wzrosła z 38,3 proc. do 39 proc.
Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat w pierwszym półroczu br. wzrosły o 1,1 proc. do 541 mln zł. Według Starcomu w tym okresie rynek reklamy telewizyjnej zmalał o 0,5 proc. W samym drugim kwartale br. wpływy z reklamy i sponsoringu Polsatu urosły tylko o 0,3 proc. (do 307 mln zł).
Grupa Cyfrowy Polsat na koniec czerwca br. miała 16,27 mln aktywnych usług (o 2,6 proc. mniej niż na koniec czerwca ub.r.). Liczba aktywnych usług kontraktowych wyniosła 13,42 mln (wzrost o 4,2 proc.), w tym 4,84 mln płatnej telewizji (wzrost o 4,4 proc.), 6,81 mln telefonii komórkowej (wzrost o 3,8 proc.) i 1,77 mln internetu (wzrost o 5 proc.). Liczba klientów zmniejszyła się o 0,7 proc., do 5,82 mln.
ARPU, czyli przychód na klienta, usług kontraktowych wyniósł 89,6 zł (wzrost o 1,4 proc.). Natomiast wskaźnik odpływu abonentów (churn) zmniejszył się z 9 proc. do 8,6 proc.

(KOZ, 24.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo