Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: fotografia prasowa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Hrechorowicz zostanie redaktorem naczelnym PAP Foto

(screen z Twitter.com)

Andrzej Hrechorowicz, były prezydencki fotograf, obejmie funkcję redaktora naczelnego redakcji fotograficznej Polskiej Agencji Prasowej.

O odejściu Hrechorowicza z Pałacu Prezydenckiego informowaliśmy w połowie sierpnia br. Fotograf dla Prezydenta RP pracował dwa lata, wcześniej pracował dla Andrzeja Dudy podczas kampanii wyborczej.

Andrzej Hrechorowicz wyjaśnia, że kierowanie zespołem fotograficznym PAP-u, jedną z największych foto-redakcji w Polsce, jest dla niego zawodowym wyzwaniem. - Dlatego chętnie się tego podjąłem i mam nadzieję, że PAP Foto stanie się wkrótce najlepszym źródłem zdjęć dla wszystkich polskich mediów - telewizji, portali internetowych i gazet - wyjaśnia.

Andrzej Hrechorowicz jest fotografem z blisko 30-letnim stażem. W PAP-ie pracował już w latach 2011- 2012. Pierwsze zdjęcia robił dla prasy podziemnej (m.in. PWA, "Tygodnik Mazowsze"). Pracował również w "Tygodniku Solidarność", w "Gazecie Polskiej" i "Życiu Warszawy".

Jest autorem zdjęć do filmów śledczych Anity Gargas na temat katastrofy smoleńskiej "10.04.10", "Anatomia Upadku" i "Anatomia Upadku 2".

Hrechorowicz otrzymał m.in. I Nagrodę w konkursie Polskiej Fotografii Prasowej za fotoreportaż w kategorii "Życie codzienne" oraz nagrodę w konkursie BZ WBK Press Foto za fotoreportaż z obchodów "Dnia Żołnierzy Wyklętych".

(PAP, TAD, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: fotografia prasowa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brytyjskie "Metro" szuka nowego wydawcy

(Metro)

Grupa wydawnicza Daily Mail and General Trust (DMGT) szuka inwestora zainteresowanego przejęciem brytyjskiej wersji bezpłatnego dziennika "Metro".

Jak podają brytyjskie media branżowe, "Metro" może być sprzedane za 25-35 mln funtów. Jako najpoważniejsi kandydaci do przejęcia dziennika wskazywani są: magnat medialny David Montgomery, a także grupy wydawnicze Trinity Mirror i Johnston Press. "Metro" ukazuje się w Wielkiej Brytanii od 1999 roku.

(LL, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo