Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP zawiesza współpracę z redakcją "Faktu"

Telewizja Polska cofnęła akredytację na konferencję prasową dotyczącą prezentacji jesiennej ramówki Bartoszowi Pańczykowi z działu show-biznes "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska). Publiczny nadawca oświadcza, że zawiesza współpracę z przedstawicielami tego dziennika i jego serwisu internetowego. To pokłosie wczorajszej publikacji tabloidu: "60 800 zł premii dla kochanki Kurskiego!".

"Panie Redaktorze, w związku z tym, że aktualnie państwa redakcja znajduje się w sporze prawnym z TVP jesteśmy zmuszeni anulować akredytację na konferencję ramówkową TVP" - to treść maila, który we wtorek 22 sierpnia o godz. 13.42 z biura prasowego TVP otrzymał Bartosz Pańczyk, dziennikarz "Faktu".

- Nie jesteśmy w żadnym sporze prawnym z TVP, to raczej spór w mediach społecznościowych. To niedopuszczalne, aby tak potraktować dziennikarza, który zajmuje się gwiazdami i zawsze traktował je dobrze – mówi Mikołaj Wójcik, szef działu polityki "Faktu".

Bartosz Pańczyk nie jest autorem publikacji "Faktu" o premiach, jakie prezes TVP Jacek Kurski przyznawał swojej partnerce Joannie Klimek, byłej dyrektor biura koordynacji programowej oraz biura marketingu TVP. Jak tłumaczy w oświadczeniu Centrum Informacji TVP, współpracę zawieszono ze wszystkimi przedstawicielami "Faktu" i serwisu Fakt24.pl "do czasu zakończenia sporu na drodze sądowej" i "w związku z serią artykułów, które z premedytacją godzą w dobre imię TVP SA i łamią zasady rzetelności dziennikarskiej".


(JOK, KOZ, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od września będą reklamy w Da Vinci Learning

(fot. pixabay.com)

Kanał edukacyjny Da Vinci Learning od września będzie emitować reklamy. Ich sprzedażą zajmie się Polsat Media.

Polska jest drugim po Turcji europejskim rynkiem, na którym Da Vinci Learning będzie sprzedawać czas reklamowy. Da Vinci Learning na polskim rynku nadaje od 2007 roku.

(KOZ, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo