Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP zawiesza współpracę z redakcją "Faktu"

Telewizja Polska cofnęła akredytację na konferencję prasową dotyczącą prezentacji jesiennej ramówki Bartoszowi Pańczykowi z działu show-biznes "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska). Publiczny nadawca oświadcza, że zawiesza współpracę z przedstawicielami tego dziennika i jego serwisu internetowego. To pokłosie wczorajszej publikacji tabloidu: "60 800 zł premii dla kochanki Kurskiego!".

"Panie Redaktorze, w związku z tym, że aktualnie państwa redakcja znajduje się w sporze prawnym z TVP jesteśmy zmuszeni anulować akredytację na konferencję ramówkową TVP" - to treść maila, który we wtorek 22 sierpnia o godz. 13.42 z biura prasowego TVP otrzymał Bartosz Pańczyk, dziennikarz "Faktu".

- Nie jesteśmy w żadnym sporze prawnym z TVP, to raczej spór w mediach społecznościowych. To niedopuszczalne, aby tak potraktować dziennikarza, który zajmuje się gwiazdami i zawsze traktował je dobrze – mówi Mikołaj Wójcik, szef działu polityki "Faktu".

Bartosz Pańczyk nie jest autorem publikacji "Faktu" o premiach, jakie prezes TVP Jacek Kurski przyznawał swojej partnerce Joannie Klimek, byłej dyrektor biura koordynacji programowej oraz biura marketingu TVP. Jak tłumaczy w oświadczeniu Centrum Informacji TVP, współpracę zawieszono ze wszystkimi przedstawicielami "Faktu" i serwisu Fakt24.pl "do czasu zakończenia sporu na drodze sądowej" i "w związku z serią artykułów, które z premedytacją godzą w dobre imię TVP SA i łamią zasady rzetelności dziennikarskiej".


(JOK, KOZ, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Finał Mistrzostw Europy w siatkówce najdroższy we wrześniowym cenniku Polsatu

(fot. pixabay.com)

W cenniku Polsatu na wrzesień br. najdroższą pozycją jest transmisja finału Mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn.

Polsat Media, biuro reklamy Polsatu, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kolejny miesiąc. Za najdroższy 30-sekundowy spot przy finale siatkarskiego turnieju rozgrywanego w Polsce, który odbędzie się w niedzielę 3 września, trzeba zapłacić nawet 110,3 tys. zł (wszystkie ceny netto).

We wrześniowym cenniku Polsatu wysoko wyceniono także koncert "Roztańczony PGE Narodowy" (w sobotę 23 września o 20.05) - ceny sięgają 101 tys. zł (o 59,8 proc. więcej, niż podczas edycji przed rokiem), drugi sezon programu "Brain. Genialny umysł" (we wtorki o 20.05) - do 92,7 tys. zł oraz poniedziałkowy "Megahit" - do 89,9 tys. zł (o 7,5 proc. mniej od najdroższego spotu we wrześniu ub.r.). To właśnie reklamy przy "Megahicie" były najdroższe w cenniku Polsatu przed rokiem, dochodziły do 97,2 tys. zł.

(KOZ, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo