Radosław Brzózka z programu TVP "Jak to działa?" będzie promował gry Trefla
Radosław Brzózka nie tylko wystąpi w kampanii, ale też na opakowaniach produktów z serii Science4you (fot. materiały prasowe)
Trefl, producent puzzli i gier, we wrześniu br. rozpocznie kampanię promocyjną serii produktów edukacyjnych Science4you. Twarzą kampanii będzie Radosław Brzózka, prowadzący popularnonaukowy program "Jak to działa?" w TVP 1.
Współpraca Trefla z Brzózką potrwa dwa lata. Kampania z jego udziałem będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie i z wykorzystaniem materiałów POS. Wizerunek Brzózki pojawi się także na opakowaniach produktów linii Science4you (przeznaczone są dla dzieci w wieku od ośmiu lat; mają zainteresować je chemią, fizyką i biologią).
Kampania będzie wsparta 74 eventami w centrach handlowych w największych miastach w Polsce, podczas których będą prowadzone eksperymenty. W pięciu miastach eventy będą promowane na nośnikach reklamy zewnętrznej i w 17 stacjach radiowych.
Kampanię przygotował dział marketingu firmy Trefl, za zakup outdooru i czasu w radiu odpowiada Starcom.
(IKO, 23.08.2017)