Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radosław Brzózka z programu TVP "Jak to działa?" będzie promował gry Trefla

Radosław Brzózka nie tylko wystąpi w kampanii, ale też na opakowaniach produktów z serii Science4you (fot. materiały prasowe)

Trefl, producent puzzli i gier, we wrześniu br. rozpocznie kampanię promocyjną serii produktów edukacyjnych Science4you. Twarzą kampanii będzie Radosław Brzózka, prowadzący popularnonaukowy program "Jak to działa?" w TVP 1.

Współpraca Trefla z Brzózką potrwa dwa lata. Kampania z jego udziałem będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie i z wykorzystaniem materiałów POS. Wizerunek Brzózki pojawi się także na opakowaniach produktów linii Science4you (przeznaczone są dla dzieci w wieku od ośmiu lat; mają zainteresować je chemią, fizyką i biologią).

Kampania będzie wsparta 74 eventami w centrach handlowych w największych miastach w Polsce, podczas których będą prowadzone eksperymenty. W pięciu miastach eventy będą promowane na nośnikach reklamy zewnętrznej i w 17 stacjach radiowych.

Kampanię przygotował dział marketingu firmy Trefl, za zakup outdooru i czasu w radiu odpowiada Starcom.


(IKO, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.