Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Męskie Granie reklamowym hitem na YouTube w lipcu

(fot. Screen z Youtube)

Teledysk Żywca "Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon" jest pierwszy w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za lipiec 2017 roku.

Utwór promujący koncerty z cyklu Męskie Granie został opublikowany 1 czerwca br. w kanale Męskie Granie na YouTube. Wideo ma już 4,9 mln wyświetleń.

Na drugim miejscu w rankingu YouTube Ads Leaderboard jest spot Allegro "Jezu, jak się cieszę", który jest coverem w wykonaniu Atanasa Valkova & Skubasa, a na trzecim reklama Fanty "Zakręceni w świecie barw", w której wystąpił dział marketingu Fanty wraz z Julią Wieniawą, Adamem Zdrójkowskim, Stuartem Burtonem, Marcinem Dubielem, Sylwią Lipką, Sylwią Przybysz oraz Jeremim i Arturem Sikorskimi.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych pokazujących zaangażowanie użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).


(IKO, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miłosz Jacyna został dyrektorem działu social w K2 Media

Miłosz Jacyna do K2 Media dołączył w 2015 roku (fot. materiały prasowe)

Miłosz Jacyna, dotychczasowy social media team leader, został dyrektorem działu social w K2 Media. To nowe stanowisko w strukturach tej agencji.

Miłosz Jacyna na nowym stanowisku odpowiada za wszystkie usługi świadczone przez K2 Media w zakresie mediów społecznościowych. Zadba o jakość prowadzonych profili społecznościowych, tworzonych treści, doboru mediów w kampaniach oraz narzędzi analitycznych.
Do K2 Media Miłosz Jacyna dołączył w 2015 roku. Wcześniej pracował w Brasil Warsaw.

(AMS, 24.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo