Fisz opowiada o życiowych zmianach w kampanii Ikei
(fot. Screen z Youtube)
Agencja Saatchi & Saatchi IS po raz pierwszy zrealizowała kampanię reklamową dla sieci sklepów Ikea.
"Życie to zmiany. Zrób na nie miejsce. #niechzyjedom" - pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów Ikea. Narratorem w spocie reklamowym jest Bartosz Waglewski, czyli Fisz - muzyk, kompozytor, wokalista i instrumentalista, a także producent muzyczny. Opowiada on o mniejszych i większych zmianach, które towarzyszą nam w życiu.
To pierwsza realizacja dla Ikei agencji Saatchi & Saatchi IS, która w maju br. wygrała przetarg dotyczący kompleksowej, dwuletniej obsługi tej szwedzkiej marki w Polsce.
Kampania obejmie działania marketingowe w mediach offline i online.
Wcześniej za obsługę reklamową sieci Ikea odpowiadały Grey Group Poland (działania offline) i Kalicińscy.com (online).
(AMS, 22.08.2017)