Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fisz opowiada o życiowych zmianach w kampanii Ikei

(fot. Screen z Youtube)

Agencja Saatchi & Saatchi IS po raz pierwszy zrealizowała kampanię reklamową dla sieci sklepów Ikea.

"Życie to zmiany. Zrób na nie miejsce. #niechzyjedom" - pod takim hasłem ruszyła  kampania reklamowa sieci sklepów Ikea. Narratorem w spocie reklamowym jest Bartosz Waglewski, czyli Fisz - muzyk, kompozytor, wokalista i instrumentalista, a także producent muzyczny. Opowiada on o mniejszych i większych zmianach, które towarzyszą nam w życiu.

To pierwsza realizacja dla Ikei agencji Saatchi & Saatchi IS, która w maju br. wygrała przetarg dotyczący kompleksowej, dwuletniej obsługi tej szwedzkiej marki w Polsce.

Kampania obejmie działania marketingowe w mediach offline i online.

Wcześniej za obsługę reklamową sieci Ikea odpowiadały Grey Group Poland (działania offline) i Kalicińscy.com (online).


(AMS, 22.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.