Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Time Warner uruchomi piłkarski serwis streamingowy

(fot. pixabay.com)

Koncern medialny Time Warner zapowiedział uruchomienie w USA serwisu streamingowego z transmisjami piłkarskimi.

W ofercie nowego serwisu znajdą się przede wszystkim transmisje ze spotkań Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. W sumie prezentowanych ma być 340 meczów w sezonie. Dostęp do serwisu firmowanego przez grupę telewizyjną Turner Broadcasting ma być płatny, a jego start planowany jest na przyszły rok. Time Warner nabył niedawno prawa pokazywania europejskich rozgrywek piłkarskich w USA w sezonach 2018/2019 - 2020/21. Najważniejsze mecze, w tym półfinały i finały obu lig, mają trafić również na anteny linearnych kanałów telewizyjnych Turner Broadcasting, m.in. TNT, TBS i truTV.


(LL, 21.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: You Tube

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martin Stankiewicz ponownie w kampanii PKO BP reklamującej Konto dla Młodych

Martin Stankiewicz (screeen z Youtube.com)

Ruszyła kampania internetowa PKO Banku Polskiego "Dużo dobrego za zero" z udziałem vlogera Martina Stankiewicza.

Kampania ma komunikować, że za otwarcie PKO Konta dla Młodych można zyskać  zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz zwrot za płatności kartą w placówkach gastronomicznych. Motywem przewodnim kampanii jest wspieranie wartości rodzinnych - film koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do przygotowanej przez bank promocji.

Nowy film jest emitowany na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo będą wykorzystywane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty dedykowane reklamie mobilnej. Równolegle w internecie będą prowadzone działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Medium wspierającym kampanię będzie kino.

Konto dla Młodych z oferty PKO Banku Polskiego było wcześniej dwukrotnie promowane w formie wideo z udziałem Martina Stankiewicza - we wrześniu 2016 roku ("Dużo za zero") oraz w styczniu 2017 roku ("Miłość mamy za zero"). Za realizację kampanii odpowiada Agencja Warszawa.

(AMS, 23.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo