Zmniejsza się różnica w liczbie fanów na Facebooku między Eska TV a TVN 24
(fot. pixabay.com)
W lipcu w kategorii mediów tradycyjnych liderem pod względem liczby fanów na Facebooku było Radia Eska - wynika z raportu firmy Sotrender.
Profil Radio Eska miał 2,03 mln fanów na Facebooku, czyli tyle samo co w czerwcu br. Na kolejnych miejscach w kategorii mediów tradycyjnych znalazły się profile Eska TV – 1,48 mln fanów (spadek o 0,2 proc. w stosunku do czerwca br.) i TVN 24 – 1,27 mln fanów (wzrost o 1 proc.).
W kategorii prasy najpopularniejszy w lipcu br. był profil "Przeglądu Sportowego" – 833 tys. (spadek o 0,1 proc.). Dalej znalazły się: "Fakt" – 827 tys. (wzrost 0,5 proc.) i "Gazeta Wyborcza" – 492 tys. (wzrost o 1 proc.).
W kategorii radiów na pierwszym miejscu był profil Radia Eska. Na kolejnych miejscach znalazły się: RMF FM – 861 tys. (wzrost 0,3 proc.) i Radio Zet – 826 tys. (wzrost o 0,4 proc.).
W kategorii stacji TV najwięcej fanów miała Eska TV – 1,48 mln (spadek o 0,2 proc.), TVN 24 – 1,27 mln (wzrost o 1 proc.) i Disney Channel Polska – 1,03 mln (spadek o 0,4 proc.).
W kategorii programów TV najwięcej fanów miały: serial TVP 2 "M jak miłość" - 865 tys. fanów (spadek 0,2 proc.), kanał na YouTube "Mariusz Max Kolonko" – 819 tys. fanów (bez zmian), program muzyczny TVP 2 "Voice of Poland" - 770 tys. fanów (spadek o 0,4 proc.).
Spośród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii portali internetowych największą liczbę fanów ma profil satyrycznego serwisu z ciekawostkami Bezuzyteczna.pl - 1,94 mln (spadek o 0,4 proc.). Na kolejnych miejscach uplasowały się: Demotywatory.pl - 1,90 mln fanów (bez zmian) i Kwejk.pl - 1,74 mln (spadek o 0,6 proc.).
(JOK, 19.08.2017)