Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”M jak miłość” nadal najdroższą pozycją w cenniku reklamowym TVP 2

(fot. pixabay.com)

Serial TVP 2 ”M jak miłość” jest najwyżej wycenioną pozycją w cenniku Telewizji Polskiej na wrzesień br.

Biuro reklamy Telewizji Polskiej w czwartek 17 sierpnia br. rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na przyszły miesiąc. Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy serialu ”M jak miłość”, emitowanym w TVP 2 w poniedziałki i wtorki o 20.40, trzeba zapłacić 69,4 tys. zł – o 1,1 proc. mniej niż we wrześniu ub.r.

Wysoko wyceniono też serial ”Na dobre i na złe” (w TVP 2 w środy o 20.40) – spoty kosztują maksymalnie 55,6 tys. zł (o 19,1 proc. więcej, niż przed rokiem).

Ceny reklam przy odbywającym się w dniach 15-17 września br. 54. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu sięgają 47,5 tys. zł.

Ceny reklam przy nowym programie TVP 1 ”The Wall. Wygraj marzenia” (w piątki o 20.25 od 22 września) dochodzą do 19,8 tys. zł, a przy nowym serialu TVP 2 ”Pod wspólnym niebem” (w piątki o 22.10 od 8 września) – do 15,6 tys. zł.

(KOZ, 17.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Ryzyk-fizyk” nowym teleturniejem TVP 1

(fot. Screen z Youtube)

TVP 1 do jesiennej ramówki wprowadzi kolejny codzienny teleturniej - dowiedział się ”Presserwis”.

O takich planach informowaliśmy już w kwietniu br. Teleturniej ma być nadawany pod nazwą ”Ryzyk-fizyk”. Program prawdopodobnie emitowany będzie o godz.18.25, czyli między serialem ”Klan” a teleturniejem ”Jaka to melodia?”.

Codzienny teleturniej - ”Jeden z dziesięciu” - oglądać można w TVP 2. Dwójka emituje również ”Familiadę”, a po ośmiu latach przerwy do jej ramówki wraca ”Koło fortuny”.

(KOZ, 17.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo