Temat: pożegnanie

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmarł Andrzej Blumenfeld, aktor związany z Teatrem Polskiego Radia

Andrzej Blumenfeld współpracował blisko z radiową Dwójką, zagrał w wielu telewizyjnych serialach (screen z YouTube)

W poniedziałek 14 sierpnia, dwa dni po 66. urodzinach, w Warszawie zmarł Andrzej Blumenfeld - popularny aktor teatralny, filmowy i radiowy, związany z Teatrem Polskiego Radia. We wtorek 15 sierpnia radiowa Dwójka wyemitowała specjalną audycję mu poświęconą.

Andrzej Blumenfeld był aktorem Teatru Narodowego i Teatru Dramatycznego w Warszawie. Wystąpił w ponad 40 filmach, m.in. w: "Kornblumenblau", "Różyczce", "Pianiście", "Janie Pawle II". "Pierścionku z orłem w koronie","Pułkowniku Kwiatkowskim". W roku 2005 zagrał w hollywoodzkiej komedii "Wykapany tata".
Szerszej publiczności znany jest także z telewizyjnych seriali: "Na Wspólnej", "M jak miłość", "Pensjonat pod Różą", "Na dobre i na złe", "Ojciec Mateusz", "Prawo Agaty" czy "Druga szansa". Pracował w dubbingu, podkładał głos do gier komputerowych.
Był wielokrotnie gościem na antenie radiowej Dwójki (m.in. w cyklu "To się czyta"). Występował również w wielu słuchowiskach, takich jak "Hamlet" Williama Shakespe'ara, "Spotkanie na Świętokrzyskiej" Antoniego Gołubiewa, "Lilla Weneda" Juliusza Słowackiego, "Mateusz w piekle" Marii Wojtyszko, "Garderobiany" Rona Harwooda.

Za wybitną pracę artystyczną otrzymał Złoty Krzyż Zasługi. Odznaczony został także Srebrnym Medalem "Zasłużony w Kulturze Gloria Artis".

(MAC, 16.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet ma nowe logo. Kreację przygotowało studio UVMW

Nowe logo Radia Zet. Kreację przygotowało studio UVMW

W nowej odsłonie logotypu pozostawiono charakterystyczną ręczną pisownię nazwy "Zet". Głównym kolorem wykorzystywanym w komunikacji marketingowej nadal będzie czerwień, która jest historycznie kojarzona z marką.

- Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio ZET, a tym samym zwiększenie jej czytelności - tłumaczy Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet. - Połączyliśmy dotychczasową tradycję systemu graficznego z obecnymi trendami w marketingu, nadając mu formę, która zwiększa elastyczność i możliwości komunikacyjne marki - dodaje.

Kreację przygotowało studio UVMW. - Ewolucyjny charakter zmian w logo i systemie graficznym oparliśmy o wnioski wynikające z analizy historii identyfikacji marki. Efektem naszej pracy jest nowy znak, który wykorzystuje dobre rozwiązania graficzne starszych logotypów. Widoczną zmianą w systemie jest przemiana łezki w nową formę graficzną - mówi Robert Mendel Creative Director studia UVMW.

(CP, 16.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY