Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tekst TVN 24 z nagraniem prezesa Kaczyńskiego miał w lipcu najwięcej interakcji

Storyclash wyliczył, że polskie serwisy informacyjne odnotowały w lipcu 20,4 mln interakcji (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska miała w lipcu br. najwięcej interakcji na Facebooku i Google+ - wynika z analizy firmy Storyclash przygotowanej dla "Presserwisu". Post z największą liczbą interakcji udostępnił natomiast TVN 24.

W sumie, jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w lipcu 20,4 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień). Najwięcej z nich (1,12 mln) było 21 lipca, kiedy Sejm głosował ustawę o Sądzie Najwyższym. 

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy Facebooka i Google+ reagowali na post opublikowany przez TVN 24 z linkiem do tekstu pt. "Kaczyński: nie wycierajcie mord nazwiskiem mojego brata, niszczyliście go, zamordowaliście". Miał on 62,4 tys. interakcji. Na kolejnych miejscach znalazły się: "Co PiS przepchnął przez Sejm, kiedy zajmowaliśmy się sądami" opublikowany 22 lipca przez "Politykę" (57,4 tys.) i "Trudno ratować kogoś, kogo życie rozlało się po podłodze i kapie z 5. na 4. piętro" opublikowany 7 lipca przez WP (39,1 tys.).

Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska - 2,494 mln (wzrost o 44 proc. w porównaniu z czerwcem), wyprzedzając TVN 24 - 1,708 mln (wzrost o 48 proc.) i NaTemat, który miał 1,673 mln interakcji (wzrost o 136 proc.) i awansował o cztery pozycje w porównaniu z czerwcem. Dalej znalazły się: Pikio.pl (1,663 mln interakcji, spadek o jedną pozycję), Onet (1,287 mln), Gazeta.pl (1,226 mln, spadek o dwie pozycje), Wpolityce.pl (1,23 mln, spadek o jedną pozycję), Fakt24.pl (648 tys., wzrost o sześć pozycji), Newsweek Polska (580 tys., wzrost o sześć pozycji), Sport.pl (542 tys., spadek o dwie pozycje).

(JM, 14.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Littlemooonster96 wyprzedziła Maffashion na Instagramie w lipcu

Littlemooonster96 (screen z Youtube)

W lipcu br. w kategorii mediów tradycyjnych najwięcej obserwujących miał profil programu TVN "Top Model Polska" - 310 tys. (tyle samo, co w czerwcu br.). W kategorii mediów internetowych profil Angeliki Muchy (littlemooonster96) wyprzedził Maffashion, której profil obserwowało 1,101 mln - wynika z raportu firmy Sotrender.

Wśród mediów tradycyjnych na drugim miejscu był profil Szkola.tvn.pl (dla serialu TVN) – 244 tys. (wzrost o 0,3 proc. w stosunku do czerwca br.), a na trzecim Eska TV (profil jest także liderem w kategorii telewizji) – 241 tys. (wzrost o 1 proc.). 

W kategorii prasy najwięcej obserwujących miały profile: "Glamour" (Wydawnictwo Burda) - 113 tys. obserwujących (wzrost o 0,5 proc.), "Elle Polska" (Burda) – 90 tys. (wzrost o 0,9 proc.) i "National Geographic Polska" (Burda) – 54 tys. (wzrost o 5 proc.).

W kategorii stacji tv najwięcej obserwujących w lipcu miał profil Eska TV – 241 tys. (wzrost o 1 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: TVN – 234 tys. (wzrost o 3 proc.) i TVN 24 – 82 tys. obserwujących (wzrost o 2 proc.).

W kategorii mediów internetowych najwięcej obserwujących miał profil Angeliki Muchy (littlemooonster96), którą w lipcu obserwowało 1,107 mln internautów. Profil blogerki odnotował wzrost liczby obserwujących o 2 proc. i wyprzedził profil Julii Kuczyńskiej (Maffashion) - 1,101 mln (wzrost o 0,8 proc.).

(JOK, 15.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo