Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC minimalnie zmniejszył bazę abonentów, ale sprzedał więcej usług

(fot. pixabay.com)

Operator kablowy UPC Polska na koniec drugiego kwartału br. miał 1,429 mln abonentów - o 0,3 proc. mniej niż rok wcześniej.

Z danych podanych przez operatora wynika, że z usługi telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec czerwca br. 1,014 mln abonentów (o 3,5 proc. więcej niż na koniec czerwca ub.r.), telewizji analogowej – 198,2 tys. abonentów (o 11,6 proc. mniej), internetu – 1,118 mln abonentów (o 3,7 proc. więcej), a telefonii – 627,9 tys. abonentów (o 1,5 proc. więcej).

Abonenci UPC Polska łącznie korzystali z 2,958 mln usług (wzrost o 2 proc.)

(KOZ, 14.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.