Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przez burzę sobotnia ”GW” nie trafiła do kiosków na Pomorzu

Sobotnie wydanie ”Gazety Wyborczej” z powodu złej pogody nie trafiło do punktów sprzedaży na Pomorzu.

Jak poinformował serwis Trojmiasto.wyborcza.pl, samochód dowożący sobotnie wydanie ”Gazety Wyborczej” przez silną burzę nie dojechał do punktów sprzedaży z drukarni w Pile. Pojazd utknął na trasie pod Chojnicami.

Obecnie dział kolportażu "Gazety Wyborczej" prowadzi rozmowy z dystrybutorami na temat daty dostawy sobotniego wydania do kiosków – czytamy w serwisie Trojmiasto.wyborcza.pl.

(KOZ, 12.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer wydaje "Poradnik 50+" - miesięcznik dla dojrzałych kobiet

Nakład pierwszego wydania "Poradnika 50+" wynosi 400 tys. egz. (fot. materiały prasowe)

8 sierpnia br. do salonów prasowych trafił nowy miesięcznik "Poradnik 50+" (Wydawnictwo Bauer).

To pismo skierowane do dojrzałych kobiet, głównie mieszkanek mniejszych miejscowości, z wykształceniem podstawowym i średnim. Gazetę przygotował zespół tygodnika "100 Rad" pod kierunkiem Joanny Kadej-Krzyczkowskiej - redaktor naczelnej obu pism. Autorem makiety jest Rafał Lewandowski.

"Poradnik 50+" ma format 210 × 280 mm i liczy 48 stron. Cena to 1,99 zł. Nakład pierwszego wydania wynosi 400 tys. egz.

Wprowadzenie tytułu na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.

Press

(JOK, 13.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo