Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio ogłosiło, że rezygnuje z zakupu produktów firmy Maspex

Grafika zamieszczona na profilu Tigera na Instagramie wywołała oburzenie w mediach społecznościowych

Polskie Radio rezygnuje z zakupu produktów firmy Maspex, producenta napoju Tiger - poinformowała spółka na swojej stronie internetowej. To reakcja na kontrowersyjną grafikę zamieszczoną na profilu marki na Instagramie.

”Polskie Radio rezygnuje z zakupów produktów firmy Maspex, ponieważ w naszej tradycji drwienie z bohaterów nie mieści się w kanonie zachowań, które byłyby tolerowane. Nie możemy sobie pozwolić na to, żeby taka instytucja jak Polskie Radio, dokonując wyboru i zakupując produkty, w pewnym sensie autoryzowała tego rodzaju zachowania. To jest poza przyjętymi w Polsce normami, w związku z tym musimy tak postąpić” - stwierdził członek zarządu Polskiego Radia Mariusz Staniszewski cytowany przez portal Polskieradio.pl.

1 sierpnia br. na profilu marki Tiger na Instagramie opublikowano post, na którym widać dłoń z wysuniętym środkowym palcem i zawiązaną na nim czerwoną kokardką. Pod grafiką z obraźliwym gestem znajdował się napis: "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie”. Post wywołał oburzenie w mediach społecznościowych. 9 sierpnia br. Maspex usunął grafikę i przeprosił za nią. Obsługująca markę Tiger agencja J. Walter Thompson zwolniła dwie osoby. Dzień później Maspex zakończył współpracę z agencją.

Wśród produktów Grupy Maspex są m.in. napoje Tiger, soki Kubuś, makarony Lubella i Malma, dżemy Łowicz i ketchupy Kotlin.

(KOZ, 12.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spada słuchalność największych rozgłośni ogólnopolskich

W fali maj-lipiec br. największe rozgłośnie ogólnopolskie miały mniejszą słuchalność w porównaniu z analogicznym okresem w ub.r.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar Millward Brown, w fali maj-lipiec br. RMF FM zmniejszył udział w czasie słuchania z 25,1 proc. do 24,7 proc., Radio Zet - z 14,1 proc. do 13,5 proc., Program I Polskiego Radia - z 8,5 proc. do 8,4 proc., a Program III Polskiego Radia - z 7,8 proc. do 6,8 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych pozycję lidera utrzymało Radio Vox FM (Grupa Radiowa Time), zwiększając rok do roku udział z 4,2 proc. do 4,3 proc. Wyniki poprawiły również: Radio Tok FM (Agora, Polityka) - z 1,8 proc. do 2,3 proc., Antyradio (Eurozet) - z 1,2 proc. do 1,7 proc., RMF Classic (Grupa RMF) - z 1,1 proc. do 1,2 proc. i Muzo.fm (Telewizja Polsat) - z 0,2 proc. do 0,4 proc.

Siecią o najwyższym udziale w rynku jest Eska (Grupa Radiowa Time), która uzyskała 6,4 proc. wobec 6,6 proc. przed rokiem. Wzrosty zanotowały: Audytorium 17 - z 5,4 proc. do 5,5 proc., RMF Maxxx (Grupa RMF) - z 3,1 proc. do 3,3 proc., Radio Wawa (Grupa Radiowa Time) - z 0,9 proc. do 1,4 proc., Radio Pogoda (Grupa Radiowa Agory) - z 0,7 proc. do 0,9 proc. i Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) - z 0,2 proc. do 0,4 proc.

(KOZ, 12.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY