Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska z informacjami lokalnymi na stronie głównej

Wiadomości lokalne w WP.pl można selekcjonować pod względem lokalizacji i kategorii tematycznych (fot. materiały prasowe)

Portal Wirtualna Polska wprowadził na stronie głównej sekcję z informacjami z mediów lokalnych.

Sekcja na stronie głównej jest widoczna w wersji na urządzenia stacjonarne, a za kilka dni ma być wprowadzona w wersji mobilnej portalu. Publikowane są w niej informacje z mediów lokalnych, bez ingerencji w ich treść. Wirtualna Polska chce wprowadzić formularz, który umożliwi kolejnym lokalnym mediom nawiązanie współpracy.

Wiadomości można selekcjonować pod względem lokalizacji i kategorii tematycznych. Najwyżej eksponowane są odnośniki do artykułów najchętniej czytanych przez innych użytkowników. System działa podobnie do agregatu kanałów RSS. Kliknięcie w zapowiedź artykułu przenosi użytkownika do serwisu lokalnego.

(JM, 12.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tekst TVN 24 z nagraniem prezesa Kaczyńskiego miał w lipcu najwięcej interakcji

Storyclash wyliczył, że polskie serwisy informacyjne odnotowały w lipcu 20,4 mln interakcji (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska miała w lipcu br. najwięcej interakcji na Facebooku i Google+ - wynika z analizy firmy Storyclash przygotowanej dla "Presserwisu". Post z największą liczbą interakcji udostępnił natomiast TVN 24.

W sumie, jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w lipcu 20,4 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień). Najwięcej z nich (1,12 mln) było 21 lipca, kiedy Sejm głosował ustawę o Sądzie Najwyższym. 

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy Facebooka i Google+ reagowali na post opublikowany przez TVN 24 z linkiem do tekstu pt. "Kaczyński: nie wycierajcie mord nazwiskiem mojego brata, niszczyliście go, zamordowaliście". Miał on 62,4 tys. interakcji. Na kolejnych miejscach znalazły się: "Co PiS przepchnął przez Sejm, kiedy zajmowaliśmy się sądami" opublikowany 22 lipca przez "Politykę" (57,4 tys.) i "Trudno ratować kogoś, kogo życie rozlało się po podłodze i kapie z 5. na 4. piętro" opublikowany 7 lipca przez WP (39,1 tys.).

Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska - 2,494 mln (wzrost o 44 proc. w porównaniu z czerwcem), wyprzedzając TVN 24 - 1,708 mln (wzrost o 48 proc.) i NaTemat, który miał 1,673 mln interakcji (wzrost o 136 proc.) i awansował o cztery pozycje w porównaniu z czerwcem. Dalej znalazły się: Pikio.pl (1,663 mln interakcji, spadek o jedną pozycję), Onet (1,287 mln), Gazeta.pl (1,226 mln, spadek o dwie pozycje), Wpolityce.pl (1,23 mln, spadek o jedną pozycję), Fakt24.pl (648 tys., wzrost o sześć pozycji), Newsweek Polska (580 tys., wzrost o sześć pozycji), Sport.pl (542 tys., spadek o dwie pozycje).

(JM, 14.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo